Kampanja pjevačice FKA Twigs za Calvin Klein predstavljena u januaru ove godine izazvala je brojne komentare i bila zabranjena u Ujedinjenom Kraljevstvu zbog svoje seksualne prirode – sada se ponovno može prikazati u većem dijelu te zemlje, navodi BBC.
Advertising Standards Authority (ASA), organizacija koja regulira oglašavanje u Ujedinjenom Kraljevstvu, navodno je presudila da spomenute slike nije seksualno eksplicitne, kao što su kritičari prije sugerirali. Zabrana je povučena tri mjeseca kasnije, nakon oštrih javnih kritika. ASA je ponovno razmotrila i preispitala svoje stajalište da slika nije bila seksualno eksplicitna, da je reklama predstavila FKA twigs kao samouvjerenu i kontroliranu i, stoga, da nije bila objektivizirana.
Međutim, postoji jedno upozorenje: kampanja se ne može prikazivati na mjestima gdje bi je djeca mogla vidjeti.
Fotografije kampanje sa sloganom Ili Calvins ili ništa, pokazuju pjevačicu kako nosi samo košulju prebačenu preko golog tijela.
ASA je navodno u to vrijeme izjavila da je uklonila oglas jer je koristila golotinju i bila usredotočena na fizičke značajke FKA Twigs, a ne na odjeću, do te mjere da ju je predstavljala kao stereotipni seksualni objekt.
Regulatorska organizacija također je dodala da je kompozicija fotografija fokusirala gledatelje na tijelo modela, a ne na odjeću koja se reklamira i da će vjerojatno izazvati ozbiljnu uvredu.
Twigs je ubrzo nakon toga prozvala ASA, rekavši da je zabrana plod dvostrukih standarda.
Ne vidim ‘stereotipni seksualni objekt’ kojim su me označili. Vidim prelijepu, snažnu ženu tamnopute kože čije je nevjerovatno tijelo savladalo više bola nego što možete zamisliti, napisala je pjevačica na svom Instagramu.