Women’s Worldwide Car of the Year (WWCOTY), jedina međunarodna nagrada u autoindustriji koju ocjenjuju isključivo žene novinarke, s ponosom najavljuje dolazak Mugdhe Mishre u svoj žiri.
Mishra, glavna urednica odjela NDTV Auto, jednog od najgledanijih i najutjecajnijih odjela indijskog medijskog diva NDTV, svojim će sudjelovanjem dodatno ojačati poziciju WWCOTY-a na azijskom tržištu, gdje je nagrada već prepoznata u Kini, Indiji, Filipinima, Vijetnamu, Pakistanu, Japanu i drugim zemljama.
Mugdha Mishra jedna je od najistaknutijih indijskih automobilističkih novinarki. NDTV Auto, pod njezinim vodstvom, dio je globalnog brenda NDTV koji doseže više od 450 milijuna gledatelja i korisnika digitalnih platformi. NDTV.com ubraja se među 25 najposjećenijih portala, a NDTV računi na Twitteru i Instagramu najpraćeniji su u Indiji. S emitiranjem u 60 zemalja, NDTV doseže 38 miliona kućanstava – čak 60 % više nego najbliži konkurent. Posebno su popularne digitalne usluge za indijsku dijasporu putem NDTV aplikacije i web stranice, dok regionalne mreže poput NDTV Rajasthan, NDTV Madhya Pradesh-Chhattisgarh i NDTV Marathi ostavljaju dubok trag u svojim regijama.
Mishra posjeduje magisterij iz prirodnih znanosti i MBA diplomu, a karijeru je započela 2005. godine kao stručna analitičarka za autoindustriju na CNBC Awaaz, vodećem indijskom biznis kanalu na lokalnom jeziku. Nakon iskustava u Bloombergu, vratila se na CNBC Awaaz kao voditeljica vijesti. Godine 2013. prešla je u automobilističko novinarstvo, vodeći emisiju Awaaz Overdrive, jednu od najpopularnijih u Indiji. U junu 2020. preuzela je uredničku palicu What Car? India, a od februara 2024. dio je tima NDTV Auto.
– Izuzetno sam počašćena što ću se pridružiti žiriju WWCOTY-a. Veselim se saradnji i razmjeni iskustava s inspirativnim kolegicama iz cijelog svijeta, izjavila je Mishra.
O indijskom tržištu
Indija je jedno od najbrže rastućih automobilskih tržišta na svijetu. U 2024. prodano je preko 4 miliona putničkih vozila, što potvrđuje zemlju kao ključnog igrača u globalnoj autoindustriji. Zbog pristupačnosti i ekonomične potrošnje goriva, prednost imaju manja i srednje velika vozila koja se lako snalaze u gusto naseljenim urbanim sredinama. Posebno su popularni kompakti i SUV modeli, a na čelu prodajnih ljestvica nalaze se Maruti Suzuki, Hyundai i Tata Motors. Iako je interes za električna vozila u usponu potaknut državnim poticajima i rastom cijena goriva, infrastruktura i dalje predstavlja izazov za bržu integraciju EV-a.
O nagradi Women’s Worldwide Car of the Year
Women’s Worldwide Car of the Year jedinstvena je nagrada u svijetu, koju dodjeljuje isključivo žiri sastavljen od žena novinarki specijaliziranih za automobilizam. Inicijativu je 2009. godine pokrenula novozelandska novinarka Sandy Myhre, koja danas ima status počasne predsjednice, dok je Marta García izvršna predsjednica organizacije.
Cilj nagrade je prepoznati najbolje automobile godine, ali i dati glas ženama u automobilskoj industriji. Kriteriji za glasanje temelje se na istim principima prema kojima svaki vozač bira svoje vozilo – sigurnost, kvalitet, cijena, dizajn, lakoća upravljanja, performanse, utjecaj na okoliš i drugi važni faktori. Ne bira se ženski automobil, jer automobili nisu rodno specifični.
Ipak, izvan same nagrade, WWCOTY teži tome da poveća vidljivost žena u svijetu automobila i doprinese da se njihov glas čuje na svim kontinentima, jer mobilnost za ženu znači pristup brojnim ličnim i profesionalnim prilikama.