FIAT se ponovo udružuje s globalnom muzičkom ikonom Shaggyjem, nezamjenjivim glasom koji je oživio uvijek aktuelni hit Boombastic. Povodom obilježavanja 30. godišnjice originalne pjesme, Shaggy je snimio novu, savremenu obradu i novi videospot u kojem se pojavljuje i Fiat Grande Panda. Prateći singl Boombastic (Fantastic) objavljen je širom svijeta 9. maja pod okriljem Universal Music.
Inspirisan legendarnom pjesmom, FIAT je kreirao svoju reklamu za predstavljanje nove verzije modela Grande Panda i za širenje poruke da je Život Pandastičan. Grande Panda predstavlja suštinu preporoda brenda FIAT i temelj je nove ere za ovu marku. Novi porodični prijevoznik ima i društveno važnu ulogu zahvaljujući svojoj prilagodljivoj i svestranoj višeenergetskoj platformi, koja može zadovoljiti potrebe i očekivanja kupaca s različitih tržišta i pretvoriti svakodnevicu u nešto fantastično, odnosno – bolje rečeno – Pandastično.
Olivier Francois, i globalni direktor marketinga u Stellantisu je komentarisao: Povodom obilježavanja 30. godišnjice hita ‘Boombastic’, FIAT je odlučio da je pravi trenutak da ponovo oživimo ovaj klasik i učinimo ga privlačnijim za generaciju X. Rezultat je ‘Pandastično’ – inspirativan primjer revolucionarnog marketinga i značajnog povezivanja: svjetski hit za svjetski automobil te legendarna muzička podloga koja obilježava povratak ikoničnih oblika klasičnog modela iz ’80-ih. Lično bih se želio zahvaliti Shaggyju na njegovoj kontinuiranoj saradnji s našim brendom tokom proteklih godina.
Shaggy je dodao: Saradnja s FIAT-om povodom obilježavanja 30. godišnjice pjesme Boombastic zaista je uzbudljivo partnerstvo. Baš kao i pjesma, FIAT ima naslijeđe odvažnog stila i nezaboravnog utjecaja. Zajedno obilježavamo ovu prekretnicu s istom energijom i kreativnošću koja je Boombastic pretvorila u svjetski hit.
Grande Panda se sa svojim ikoničnim dizajnom vraća ravno u osamdesete godine i predstavlja transformaciju talijanske ikone. Talijanski brend želi ponuditi savremeno, održivo i ka budućnosti usmjereno vozilo onima koji žele sudjelovati u prelasku na elektrificiranu mobilnost, pri čemu nudi pristupačan, popularan i stilski usavršen automobil po pandastičnoj cijeni.
U spoju retro-futurističke estetike, Grande Panda urbanu mobilnost pretvara u nešto zaista pandastično, što odražava stil života ispunjen zabavom, kreativnošću i osobnošću te obilježava novo poglavlje koje pokreće talijanski dizajn i inspirira pop kultura. Dizajnirana za svakodnevni život, donosi iskru radosti. Sa živahnim bojama, domišljatim rješenjima i puno karaktera, predstavlja neočekivano i nadmašuje očekivanja.
Spot prikazuje posebnu prostranost porodičnog prevoznika, koji nudi jedno od najboljih prostornih rješenja za ramena u svojoj klasi, bez žrtvovanja kompaktnih dimenzija – dužina iznosi 3,99 metara, što je ispod prosjeka klase, visina 1,57 metara i širina 1,76 metara (bez retrovizora). Najnovije vozilo FIAT-a također je sinonim za udobnost, o čemu brine automatski mjenjač s dvostrukim kvačilom, te za pametnu upotrebu kvalitetnih materijala, poput instrument table inspirirane bambusom. Među najprivlačnijim dizajnerskim karakteristikama ističe se pikselizirana tematika, koja se proteže na prednjem dijelu od sredine gornje maske do farova i odražava kvadratne oblike prozora zgrade Lingotto. Završni element koji novom globalnom modelu daje pandastični karakter je izvlačivi spiralni kabl – domišljato rješenje koje čini punjenje jednostavnijim i urednijim nego ikada prije.
Nova reklama, s živahnim ritmom i šarenim okruženjem, producirana je od strane Movie Magic, a režirao ju je Joseph Kahn. Grande Panda je u spotu predstavljena kao savršeno vozilo za svakodnevnu urbanu mobilnost, koje zaista utjelovljuje vrijednosti talijanskog brenda sa svojim italijanskim dizajnom, kompaktnom koncepcijom, inkluzivnim pristupom i održivošću.