Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje ฤe odgovor dati vrhunski struฤnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji ฤe se odrลพati 13. novembra 2025. u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodiลกnjeg Summita je FAST TRENDS, FASTER MOVES, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinลกkoj industriji i na to kako one oblikuju sutraลกnjicu. Kroz cjelodnevni program uฤesnici ฤe imati priliku istraลพiti kljuฤne trendove i inovacije koji danas definiลกu marketing.
Struฤnjaci iz BiH i regiona govorit ฤe o tome kako marketing moลพe spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potroลกaฤa i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova buduฤnosti.
Uฤesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, oฤekuje poseban doลพivljaj gdje ฤe njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadrลพaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima dogaฤaja.
Renomirani strateg i predavaฤ Vladimir Vuliฤ, otvorit ฤe Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok ฤe svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i proลกlogodiลกnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu โ Mirsada Kadribaลกiฤ, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadลพiฤ, marketing menadลพerica u dm drogerie markt.
Kadribaลกiฤ ฤe otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja paลกteta broj 1 u Evropi, uspjeลกno gradi brend relevantan novim generacijama potroลกaฤa, a Hadลพiฤ ฤe iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom Tu sam ฤovjek, tu kupujem,ย govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit ฤe dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili znaฤajan trag u razvoju marketinลกke struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu paลพnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obiljeลพile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit ฤe Selma Jusufoviฤ iz sarajevske mljekare Milkos, dok ฤe Stana Dลพudoviฤ, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehiฤ, suosnivaฤ i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data veฤ danas mijenjaju naฤin na koji razumijemo potroลกaฤe i donosimo marketinลกke odluke.
Posebnu paลพnju privuฤi ฤe i predavanje Melanje Koroลกec, struฤnjakinje za strateลกki razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoฤu i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaลกkim ลกampionom Bojanom Kriลพajem, koji ฤe otkriti kako sportisti doลพivljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit veฤ 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju buduฤnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji joลก nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to uฤiniti โ broj mjesta je ograniฤen, a registracija je moguฤa putem linka https://marketing-summit.ba/#prijave.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je znaฤajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te ล tark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.
