Brend Kaur predstavio novu kolekciju

Datum objave
20/12/2021
fotografije
Muna Nazak

Polako se približava kraj godine. Uveliko se osjeti praznična atmosfera i tim brenda KAUR, Ada Vuk i Amra Ćorić, imaju itekakav razlog da ovu godinu i proslave. Za njih će ova godina ostati u posebnom sjećanju. To je godina kada je jedna zajednička ideja i želja dvije prijateljice postala stvarna. Ovu godinu je obilježio projekat KAUR – jedinstveni brend odjeće namijenjen ženama.

Brend Kaur je inspirisan ženom, njenim kvalitetima, a također je i projekt kojim želimo doprinijeti društvu i to upravo kroz segment yoge koja jeste način našeg življenja. Kako smo započeli godinu sa jednom idejom završavamo je sa slavljem – proslavljamo izlazak naše treće kolekcije po redu. Za jedan mladi i novi brend ovo je itekakav uspjeh s obzirom da smo sa radom tek krenule u maju ove godine. Kao relativno mladi brend, KAUR je uspio do sada da uspješno izbaci dvije kolekcije. Vođene tagline-om brenda Gracious but Fierce, sa prethodnim kolekcijama željele samo najprije istaći tu nježnu i mekanu stranu ženske prirode. S obzirom da su kolekcije izašle tokom proljeća i ljeta bile su izrađene od svjetlijih i laganijih materijala, a krojevi su isticiali žensku formu i eleganciju, kaže nam Ada.

S novim godišnjim dobom došle su duže noći, više utišavanja, utopljavanja i ušuškavanja. Stoga je nova kolekcija dizajnirana da bude što udobnija, kako biste se odjećale sigurno, toplo i ugodno.

Prepoznatljivo je kao i uvijek naši natpisi na odjeći i ovaj put imamo dva taglinea i to je Vibrate the Cosmos kojeg karakteriše jedinstven dizajn komplet trenerke koju smo uradili u saradnji sa talentovanim curama iz MXN i nešto novo za nas jeste uvođenje crne boje u kolekciju. Drugi tagline je Be Fierce in Being You i ovom porukom željele smo naglasiti ovaj put tu Fierce –  stranu ženske prirode. Željele smo iskazati koliko je snaga žene moćna. Snaga žene nije samo u njenoj izdržljivosti i hrabrosti, snaga žene je i u njenoj ranjivosti, u njenoj ljubavi, u njenoj pažnji, u njenoj saosjećanju, u njenoj beskrajnoj podršci. Žene je najsnažnija kada je autentična – kada je SVOJA. Zato želimo ohrabriti svaku ženu da bude hrabro svoja. Osnovna ideja KAUR brenda jeste yogawear odnosno sportswear, pa u sklopu nove kolekcije se nalaze dva modela dukserica, unikatne pamučne majice kratkih rukava i udobni donji dio. Sve prožeto porukama i detaljima na svakom modelu, kaže Amra.

Ono što čini KAUR jedinstvenim jeste spoj brenda sa tehnikom yoge, koju i Ada i Aida prakticiraju i podrčavaju yogu, što su kroz Kaur željele podijeliti i sa drugima.

Sa novom kolekcijom uvele su klasičnu, ali vječnu crnu boju i isto tako zadržale njihove karakteristične pastelne boje. Tako ćete naći i pastelno rozu, zelenu, camel boju i dominantnu bordo boju.

Ponosne smo da možemo da kažemo da sa novom kolekcijom predstavljamo KAUR Yoga Bag, prvu tašnu namijenjenoj za nošenje yoga podloge na našem tržištu. Ova muitfunkcionalna torba je idealna za odlazak na tvoj omiljeni trening, čas yoge ili kao dodatak tvom outfit-u pri ugodnoj subotnjoj šetnji gradom. Yoga bag je dostupna u dvije boje – svijetlo bež i crnoj. Znamo da svim ženama trebaju velike torbe, ali je bino da je ta velika torba praktična, što je definitivno naša KAUR Yoga Bag, ističu Ada i Amra.

Kako bi što bolje prezentirale novu kolekciju organizovale su KAUR Sunday Swag Party u prelijepim prostorijama kafića Kawa u kojem smo i nastale fotografije nove kolekcije. Druženje je imalo jedinstven koncept kakav do sad nismo imali u Sarajevu.

– Jutro smo započeli sa laganim časom yoge, nakon čega su učesnici ostali na sjajnim barista kafama koju prave u Kawi. Dan je nastavio u sjajnoj atmosferi, dobroj muzici, ugodnom druženju i vrhunskoj kafi koju možete samo probati u Kawi. Ovaj koncept želimo i ubuduće da zadržimo i sa željom da ovakve dogadjaje proširimo sa KAUR u ostale gradove BIH. Fotografije je zabilježila naša draga i vrsna Muna Nazak, koja je od samog početka s nama na ovom putovanju i koja je dala posebnu notu ovom brendu. Modeli iza kulisa za ovu kolekciju su Jovana Sladoje i Lila Kapo. Odabrane upravo zbog toga što žive poruku koju želimo da prenesemo sa novom kolekcijom – BE FIERCE IN BEING YOU, kaže Ada.

Brend Kaur mnogo toga još novog priprema u narednoj godini. Pratite ih na njihovim društvenim mrežama.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Najbolje #FBLstyle kombinacije ove sedmice