Maison Margiela je danas objavila da je Glenn Martens imenovan za novog kreativnog direktora modne kuće. Ova odluka označava novu eru za brend poznat po avangardnom pristupu modi i besprijekornoj umjetničkoj viziji.
– Godinama radim s Glennom, svjedočio sam njegovom talentu i znam šta je sposoban postići, izjavio je predsjednik OTB grupe Renzo Rosso, piše Vogue. Nakon Martina, koji je stvorio Maison Margiela i njegovu jedinstvenu Artisanal liniju, i Johna, koji je transformirao u najnapredniju couture kuću na svijetu, ponosan sam što sada imamo trećeg couturiera na čelu brenda. Glenn, koji je poput Martina studirao na Kraljevskoj akademiji likovnih umjetnosti u Antwerpenu, već je dokazao svoju viziju i sposobnost u haute coutureu.
Na imenovanje se osvrnuo i sam Martens: Izuzetno mi je čast pridružiti se nevjerovatnom Maison Margiela, kući koja već decenijama inspiriše svijet. Zahvalan sam Renzu na ukazanom povjerenju.
Belgijski dizajner će paralelno ostati kreativni direktor brenda Diesel, dok preuzima vodstvo u Margieli nakon Johna Galliana, koji je kuću predvodio od 2014. do prošle godine. Njegovo imenovanje bilo je predmet spekulacija otkako je u septembru 2024. godine napustio Y/Project, gdje je proveo 11 godina. Martensova kombinacija komercijalnog uspjeha u Dieselu i kritički hvaljene inovativnosti u Y/Projectu prirodno ga je postavila kao glavnog kandidata za ovu prestižnu poziciju.
Ranije ovog mjeseca, u intervjuu za Vogue Business, Renzo Rosso nagovijestio je da je Martens savršen izbor za ovu kultnu luksuznu kuću: Glenn je couturier, ne samo dizajner. Kao i John Galliano, couturieri imaju poseban način dizajniranja. Svaki komad ima svoju priču.
Svojim nekonvencionalnim stavom i modnom filozofijom, Martens se savršeno uklapa u DNK kuće Margiela, koju je originalno osnovao Martin Margiela, također Belgijanac i diplomac Kraljevske akademije u Antwerpenu. Zanimljivo je da su obojica započeli karijeru kod Jean Paula Gaultiera – Margiela 1984., a Martens 2008. godine. Dok je Martin Margiela poznat po misterioznosti i anonimnosti, Martens se istakao kao komunikativan i inspirativan kreativni lider.
OTB grupa je 2002. godine preuzela većinski udio u Maison Margiela i od tada oblikuje budućnost ovog prestižnog brenda. John Galliano je tokom svog mandata redefinirao kuću Margiela. Njegov utjecaj dosegao je i mainstream, sa sve popularnijim Tabi cipelama i rastućom prodajom brenda.
S obzirom na Martensov uspjeh u Dieselu, gdje je revitalizirao brend i povećao njegovu popularnost među generacijom Z, njegovo imenovanje za kreativnog direktora Maison Margiela sigurno će donijeti novu energiju i inovacije. Modni svijet s nestrpljenjem čeka njegovu prvu kolekciju.