NADINE MIČIĆ i BLACK BERIZ su zaštitna lica nove kampanje bh. brenda BUUB.

Bh. brend BUUB. poznat po svojim provokativnim kampanjama, uz novu je lansirao i svoj novi proizvod BUUB.sak. Ovaj put su za nosioce kampanje izabrali glumicu Nadine Mičić i repera Black Beriza. BUUB. sak je ponovo predviđen kao unisex proizvod, vrlo jednostavan, minimalističkog dizajna i ravnih linija.

 

BUUB 2020 (4)

 

Kao i do sada, BUUB. proizvodi se nastavljaju proizvoditi u Bosni i Hercegovini i ekipa je vrlo ponosna da cijeli koncept, brend i dizajn i dalje lansiraju isključivo kao 100% bh. produkt.

 

Shodno tome, BUUB. je izabrao Nadine i Black Beriza, da bi ujedno dali na značaju mladim uspješnim bh.umjetnicima. Nadine Mičić, poznata po svom izuzetnom glumačkom talentu, ovaj put je u kampanji oličenje dive Y generacije, dok je nasuprot nje zločesti dečko, reper Black Beriz koji oslikava modernog mladog muškarca današnjice koji se ne libi pokazati svoj seksipil i muževnost.

 

BUUB 2020 (1)

 

Kampanju je fotografisao Mario Klein, za šminku i kosu su bili zaduženi Renata Ponjević i Ensar Dervišbegović. Art direkciju i koncept je i ovaj put radio Jaan Amir Alić.

 

Shodno trenutnoj COVID situaciji, proizvodi se mogu naručiti i kupiti preko zvaničnih BUUB. profila na društvenim mrežama.

 

BUUB 2020 (2) BUUB 2020 (3) BUUB 2020 (4) BUUB 2020 (5) BUUB 2020 (6) BUUB 2020 (7)

 

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Lola.tees mini kolekcija donosi lepršave materijale i žarke boje