Kreativna pozornica čeka vas i u novoj natjecateljskoj sezoni: prijave na BalCannes – veliko takmičenje i platformu za isticanje kreativnog potencijala regije – službeno su otvorene. BalCannes nastavlja s razvojem u službi isticanja kreativnih potencijala potičući kreativce iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije da svoje projekte stave pod svjetla reflektora i pred cijenjenu publiku komunikacijske industrije kako bi zajedno proslavili najkvalitetnije.
Nova takmičarska skupina: DESIGN MOSAIC
Kreativci od ove godine na BalCannesu mogu osvojiti nagrade, uz postojeće dvije takmičarske skupine Market Mosaic (kategorije u kojima projekti i inače konkuriraju na tržištu) i Positive Change Mosaic (kategorije koje slave društvene akcije i moć kreativnosti koje potiču pozitivnu promjenu u svijetu), i u novoj skupini – Design Mosaic, koja je posvećena isticanju najboljih i najinovativnijih dizajnerskih rješenja u oglašavanju. Unutar skupine Design Mosaic projekte će biti moguće prijaviti u pet kategorija: Branding, Rebranding, Advertising Design, High-Volume Packaging Design (≥ 10.000 komada) te Low-Volume Packaging Design (< 10.000 komada).
Entertainment je nova tržišna kategorija
Takmičarska skupina I. Market Mosaic, koja projekte vrednuje i nagrađuje prema poslovnim kategorijama u kojima i inače konkuriraju na tržištu: od Hrane, Alkoholnih i Bezalkoholnih pića, Telekomunikacijskih usluga, Zdravlja i farmacije pa sve do kategorija poput Korporativnih komunikacija, uvodi novu kategoriju. Entertainment će nagrađivati projekte koji se odnose na sport, gaming, film, muziku i druge aspekte popularne kulture.
Nova pogodnost za prijavitelje: 3 + 1, 6 + 2, 9 + 3…
Usvojen je novi benefit za agencije u ovogodišnjem takmičenju kreativnosti, koji naglašava kontinuirano učestvovanje i potiče nove prijave. Agencije koje su u posljednje dvije godine redovito prijavljivale radove sada imaju priliku iskoristiti promociju 3 + 1 gratis, što znači da za svaka tri prijavljena rada jednu dodatnu prijavu mogu predati besplatno. S druge strane, agencije koje tokom posljednje dvije godine nisu prijavljivale radove imaju pravo na besplatnu prvu prijavu. Ova inicijativa otvara vrata takmičenja za učestvovanje novih i postojećih agencija, motivirajući ih da predstave svoje projekte i takmiče se za prestižne nagrade.
Moguće je prijaviti cjelovite, integrirane kampanje, kao i pojedinačne, jedinstvene dijelove unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju provođenu tokom dvogodišnjega kvalifikacijskog perioda od 20. 1. 2023. do 20. 1. 2025. Redovni prijavni rok traje do 20. 12. 2024., dok kasni prijavni rok završava 20. 1. 2025.
Mozaik kreativnosti: veliki regionalni izvještaj
Podsjetimo, i ove se godine poznato takmičenje kreativnosti održalo na Danima komunikacija, a nakon proglašenja pobjednika na svečanoj rovinjskoj pozornici, koje su vodili Galeb Nikačević Hasci-Jare i Mirela Lela Laković, uslijedila je i objava BalCannes Reporta. Izvještaj naziva BALCANNES MOZAIK KREATIVNOSTI obuhvatio je niz ljestvica s podacima o najboljim projektima, oglašivačima i agencijama u regiji, ali i unutar takmičarskih zemalja, a nova sezona prikupit će uvide koji će biti od velike važnosti kako za agencije tako i za oglašivače te pet takmičarskih tržišta.
Prijava na BalCannes iznimno je jednostavna – dovoljno je ispuniti prijavnicu te priložiti kratki videosažetak ili PDF dokument, a sve informacije o prijavi dostupne su u pravilniku te na službenim stranicama.