L’Oréal Paris zablistao na 31. Sarajevo Film Festivalu, slaveći žensku snagu, eleganciju i inovacije

Release Date
21/08/2025
fotografije
Sanela Babić

Sa velikim zadovoljstvom, L’Oréal Paris, vodeći svjetski brend ljepote, ponovo je prisutan na 31. Sarajevo Film Festivalu (SFF) kao zvanični make-up partner. Ovo partnerstvo, koje traje već godinama, još jednom potvrđuje posvećenost L’Oréala Paris filmskoj umjetnosti, kulturnoj razmjeni i promociji temeljnih vrijednosti kao što su žensko osnaživanje, inkluzivnost i samopouzdanje.

Zaista nam je zadovoljstvo što smo ponovo na Sarajevo Film Festivalu! L’Oréal Paris na najznačajniju filmsku smotru na ovim prostorima donosi najnovije trendove i ekspertizu na polju ljepote i inovacija. Ovo je još jedna prilika da istaknemo podršku ženama u našoj regiji, da ih inspirišemo, edukujemo i ohrabrimo da vjeruju u sebe, Hana Vuković, Advocacy & Engagement Manager L’Oréala Paris.

– Naš brend je tu da svakoj ženi omogući da zablista kao zvijezda sa crvenog tepiha kada god poželi, jer ona to zaslužuje!

L'Oreal paris sarajevo Film Festival
Maja Bučanin

Partnerstvo koje slavi vrijednosti i umjetnost

Kao brend koji je mnogo više od posvećenosti ljepoti, L’Oréal Paris aktivno osnažuje žene duže od jednog vijeka, kombinujući vrhunsku naučnu izvrsnost i neprestane inovacije u svojim proizvodima sa inicijativama i partnerstvima koja pokreću dijaloge o jednakim pravima i samopouzdanju. Partnerstvo sa SFF-om, festivalom koji slavi filmsku umjetnost, vraća kosmopolitski duh, podstiče kulturnu saradnju i povezivanje, te doprinosi jačanju evropskih vrijednosti i ljudskih prava, ima izuzetan značaj za brend.

L’Oréal Paris je prepoznatljiv po prisustvu na najekskluzivnijim događajima širom svijeta, od Kanskog festivala i Paris Fashion Weeka, do raznih dešavanja sa globalnim ambasadorkama. Modne piste i crveni tepisi služe kao platforma za promovisanje vrijednosti koje su u srcu brenda: žensko osnaživanje, ženstvenost i feminizam, inkluzivnost i raznolikost. Na SFF-u, tim profesionalaca L’Oréala Paris kreira nezaboravne lookove za goste i učesnike, demonstrirajući dugogodišnje iskustvo u oblasti ljepote, glamura i inovacija.

Olja Lević

Ambasadorke L’Oréala Paris u kreacijama Armina Hadžića i Amne Hasanbegović

Poseban trenutak glamura dogodio se 20. avgusta na crvenom tepihu SFF-a, kada su ambasadorke L’Oréala Paris Ida Prester, Olja Lević, Maja Bučanin zablistale u predivnim kreacijama bosanskohercegovačkog dizajnera Armina Hadžića i dizajnerice Amne Hasanbegović.  Njihova pojava na crvenom tepihu savršeno je spojila internacionalni glamur L’Oréala Paris sa lokalnim modnim talentom, ističući eleganciju i sofisticiranost koje brend zastupa.

Ida Prester

Jer ja to zaslužujem – Vječna misija osnaživanja

Čuveni slogan Jer ja to zaslužujem, skovan davne 1971. godine, i dalje je jednako relevantan. Inspirisan kreativnim genijem Ilon Specht, čiji život i djelo slavi kratki dokumentarac Posljednja poruka Ilon Specht, ovaj slogan je manifest koji je zauvijek promijenio oglašavanje i postao sinonim za osnaživanje žena. Misija L’Oréala Paris je da ukloni barijere između žena i njihovih ambicija, podstičući društveni i ekološki napredak.

Maja Bučanin

Trendovi i inovacije L’Oréal Paris proizvoda na SFF-u

Na ovogodišnjem Sarajevo Film Festivalu, L’Oréal Paris donosi i najnovije trendove i inovacije u svijetu ljepote, predstavljajući proizvode koji kombinuju vrhunsku učinkovitost i dostupnost. Među ključnim novitetima ističu se Big Deal maskara za dramatičan volumen i dužinu, True Match puder obogaćen hijaluronskom kiselinom za prirodno hidratiziran ten, te Elseve Hyaluron Pure šampon koji osvježava kosu i balansira tjeme do 72 sata. U skincare segmentu pažnju privlači Revitalift Laser tri-peptidni serum, dok Excellence Nudes boje za kosu nude bezvremenski sjaj i potpuno prekrivanje sijedih, bez amonijaka.

Za festivalske make-up lookove, tim L’Oréal Paris stručnjaka preporučuje dva smjera: glamurozni crveni karmin u kombinaciji s prozračnim tenom i naglašenim trepavicama za crveni tepih, te romantične nude-roze nijanse uz svjež i blistav ten za ljetne večernje izlaske. L’Oréal Paris time potvrđuje da su inovacija, dostupnost i elegancija zaštitni znakovi brenda koji diktira globalne beauty trendove.

L’Oréal Paris ostaje posvećen svojoj misiji inspirisanja i edukovanja žena širom regiona, omogućavajući im da zablistaju kao zvijezde crvenog tepiha kada god požele.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.