Sa velikim zadovoljstvom, L’Oréal Paris, vodeći svjetski brend ljepote, ponovo je prisutan na 31. Sarajevo Film Festivalu (SFF) kao zvanični make-up partner. Ovo partnerstvo, koje traje već godinama, još jednom potvrđuje posvećenost L’Oréala Paris filmskoj umjetnosti, kulturnoj razmjeni i promociji temeljnih vrijednosti kao što su žensko osnaživanje, inkluzivnost i samopouzdanje.
– Zaista nam je zadovoljstvo što smo ponovo na Sarajevo Film Festivalu! L’Oréal Paris na najznačajniju filmsku smotru na ovim prostorima donosi najnovije trendove i ekspertizu na polju ljepote i inovacija. Ovo je još jedna prilika da istaknemo podršku ženama u našoj regiji, da ih inspirišemo, edukujemo i ohrabrimo da vjeruju u sebe, Hana Vuković, Advocacy & Engagement Manager L’Oréala Paris.
– Naš brend je tu da svakoj ženi omogući da zablista kao zvijezda sa crvenog tepiha kada god poželi, jer ona to zaslužuje!
Partnerstvo koje slavi vrijednosti i umjetnost
Kao brend koji je mnogo više od posvećenosti ljepoti, L’Oréal Paris aktivno osnažuje žene duže od jednog vijeka, kombinujući vrhunsku naučnu izvrsnost i neprestane inovacije u svojim proizvodima sa inicijativama i partnerstvima koja pokreću dijaloge o jednakim pravima i samopouzdanju. Partnerstvo sa SFF-om, festivalom koji slavi filmsku umjetnost, vraća kosmopolitski duh, podstiče kulturnu saradnju i povezivanje, te doprinosi jačanju evropskih vrijednosti i ljudskih prava, ima izuzetan značaj za brend.
L’Oréal Paris je prepoznatljiv po prisustvu na najekskluzivnijim događajima širom svijeta, od Kanskog festivala i Paris Fashion Weeka, do raznih dešavanja sa globalnim ambasadorkama. Modne piste i crveni tepisi služe kao platforma za promovisanje vrijednosti koje su u srcu brenda: žensko osnaživanje, ženstvenost i feminizam, inkluzivnost i raznolikost. Na SFF-u, tim profesionalaca L’Oréala Paris kreira nezaboravne lookove za goste i učesnike, demonstrirajući dugogodišnje iskustvo u oblasti ljepote, glamura i inovacija.
Ambasadorke L’Oréala Paris u kreacijama Armina Hadžića i Amne Hasanbegović
Poseban trenutak glamura dogodio se 20. avgusta na crvenom tepihu SFF-a, kada su ambasadorke L’Oréala Paris Ida Prester, Olja Lević, Maja Bučanin zablistale u predivnim kreacijama bosanskohercegovačkog dizajnera Armina Hadžića i dizajnerice Amne Hasanbegović. Njihova pojava na crvenom tepihu savršeno je spojila internacionalni glamur L’Oréala Paris sa lokalnim modnim talentom, ističući eleganciju i sofisticiranost koje brend zastupa.
Jer ja to zaslužujem – Vječna misija osnaživanja
Čuveni slogan Jer ja to zaslužujem, skovan davne 1971. godine, i dalje je jednako relevantan. Inspirisan kreativnim genijem Ilon Specht, čiji život i djelo slavi kratki dokumentarac Posljednja poruka Ilon Specht, ovaj slogan je manifest koji je zauvijek promijenio oglašavanje i postao sinonim za osnaživanje žena. Misija L’Oréala Paris je da ukloni barijere između žena i njihovih ambicija, podstičući društveni i ekološki napredak.
Trendovi i inovacije L’Oréal Paris proizvoda na SFF-u
Na ovogodišnjem Sarajevo Film Festivalu, L’Oréal Paris donosi i najnovije trendove i inovacije u svijetu ljepote, predstavljajući proizvode koji kombinuju vrhunsku učinkovitost i dostupnost. Među ključnim novitetima ističu se Big Deal maskara za dramatičan volumen i dužinu, True Match puder obogaćen hijaluronskom kiselinom za prirodno hidratiziran ten, te Elseve Hyaluron Pure šampon koji osvježava kosu i balansira tjeme do 72 sata. U skincare segmentu pažnju privlači Revitalift Laser tri-peptidni serum, dok Excellence Nudes boje za kosu nude bezvremenski sjaj i potpuno prekrivanje sijedih, bez amonijaka.
Za festivalske make-up lookove, tim L’Oréal Paris stručnjaka preporučuje dva smjera: glamurozni crveni karmin u kombinaciji s prozračnim tenom i naglašenim trepavicama za crveni tepih, te romantične nude-roze nijanse uz svjež i blistav ten za ljetne večernje izlaske. L’Oréal Paris time potvrđuje da su inovacija, dostupnost i elegancija zaštitni znakovi brenda koji diktira globalne beauty trendove.
L’Oréal Paris ostaje posvećen svojoj misiji inspirisanja i edukovanja žena širom regiona, omogućavajući im da zablistaju kao zvijezde crvenog tepiha kada god požele.