Lovestrong: Osnaživanje žena da prepoznaju pravu ljubav i uoče rane znakove zlostavljanja

Release Date
25/11/2024

Jedna od tri žene tokom života doživi fizičko ili seksualno nasilje, dok je procijenjeno da je svaka četvrta adolescentica u dobi od 15 do 19 godina bila žrtva fizičkog i/ili seksualnog nasilja od strane intimnog partnera.

Kako bi podigli svijest o ranim znakovima zlostavljanja, kompanija Avon globalno pokreće Lovestrong, kampanju namijenjenu mladim ženama kao i posebni informativni portal. Lovestrong baca snažno svjetlo na često prikrivene načine na koje se prisilna kontrola može maskirati kao ljubav. Biti Lovestrong znači znati šta jeste, a šta nije ljubav. To znači ulaziti u veze s povjerenjem u vlastitu sposobnost da prepoznate znakove ranog zlostavljanja ukoliko se pojave.

Avonova kampanja i platforma Lovestrong pokreću se paralelno s Međunarodnim danom borbe protiv nasilja nad ženama, 25. novembra. Kreirana u saradnji s ekspertima i nevladinim organizacijama širom svijeta, ova platforma otvorena za sve korisnike te ističe uobičajene rane znakove upozorenja na zlostavljanje, pruža informacije kako prepoznati obrasce prije nego što eskaliraju i osnažuje korisnike smjernicama o tome kako i gdje potražiti pomoć na siguran način.

U središtu kampanje nalazi se i snažan film koji ističe tri ključna rana znaka zlostavljanja: narušavanje samopouzdanja, kontrolisanje onoga što nosite i kontrolisanje vaših finansija.

– Teško je uočiti znakove zlostavljanja u vezi, posebno kada počinitelji pokušavaju prikriti svoje prisilno kontrolirajuće ponašanje i verbalno zlostavljanje kao izraze ljubavi i zaštite. Čak i ako zlostavljanje ne eskalira do fizičkog nasilja, ono može ozbiljno ugroziti mentalno zdravlje i dobrobit preživjelih. Zato je kampanja “Lovestrong” od suštinske važnosti za edukaciju i osnaživanje žena da traže ljubav koja podržava, a ne guši. Ponosni smo što se pridružujemo Avonu u promovisanju zdravih odnosa i ohrabrivanju žena da budu sigurne, slobodne i hrabre, ističe Pamela Zaballa, globalna izvršna direktorica organizacije NO MORE.

– Tokom posljednjih 20 godina postavili smo sebi misiju da pomognemo u okončanju rodno zasnovanog nasilja, donirajući više od 91 milion dolara i podržavajući preko 15 miliona žena i djevojaka kroz naše globalne programe i partnerstva. Kampanja “Lovestrong” nadograđuje ovo naslijeđe, fokusirajući se na kritičnu potrebu za edukacijom i podizanjem svijesti o nasilju u intimnim vezama. Nije odgovornost žene da izbjegne zlostavljanje. Međutim, uključivanjem i informisanjem svih o ranim znakovima, možemo pomoći većem broju ljudi da vode sigurne, zdrave i osnažene odnose, istakao je Kristof Neirynck, izvršni direktor Avona.

Za više informacija o Avonovoj posvećenosti borbi protiv rodno zasnovanog nasilja, kao i za pristup platformi Lovestrong i direktoriju NO MORE, posjetite OVDJE!

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.