Marc French: Ljepota je osjećaj koji dolazi iznutra

Zamislite da vaš radni dan počinje tako što vam Guy Ritchie traži modele za snimanje novog filma, u potrazi ste za gojaznima koje vaši klijenti žele za isprobavanje novih kreveta, pored vas defiluju kolone istetoviranih, drugačijih, karakterističnih ljudi strpljivo čekajući njihov red da dođu na casting…

 

Upravo smo vam opisali svakodnevnicu Marca Frencha, direktora modne agencije Ugly iz Londona koja postoji više od 40 godina. Osnovala su je dva fotografa čija je ideja isprva doživljavana kao rizična no kasnije se ispostavila uspješnom. Ime su izabrali kako bi namjerno šokirali ljude, a i kako kaže Marc, to je jedna veoma jaka riječ.

 

UGLY-Models6UGLY-Models8

 

Nedavno je pokrenuta i sestrinska agencija u New Yorku, a iz svega je izrasla dokumentarna serija Britain’s Ugly Models, koja prati dešavanja u agenciji. Pod sloganom Ako imate zanimljivo lice, javite se Ugly agenciji objavili su reklamu samo jednom i više nije bilo potrebe za tim. U prosjeku godišnje imaju 5.000 prijava, a audicije održavaju svakih 18 mjeseci. Ne postoji dobna granica, honorari se kreću od 100 do 10.000 funti za jedan dan, a opis angažmana je različit mada se uglavnom svodi na snimanje reklama, filmova te editorijala za modne magazine, uključujući tu i Dazed and Confuzed i Vogue. Sve u svemu, zvuči kao posao iz snova.

 

UGLY-Models

 

Prvi čovjek ove agencije Marc French, inače nekadašnji klasični maneken i plesač, vrlo vrzo je radeći na modnim pistama shvatio da postoji i druga strana medalje i poželio biti dijelom Ugly tima.

 

– U agenciji sam prvo služio čaj. Radio sam bez plaće dvije godine pomažući u uredima. Posao je bio naporan, ali sam postepeno napredovao. Prvo sam bio booker, potom manager, zatim direktor, a naposlijetku i partner kad sam kupio dio dionica, priča Marc.

 

UGLY-Models3 UGLY-Models4

 

Marc kaže da je njegov cilj objasniti ljudima da se svi mogu osjećati dobro u njihovoj koži. Ističe kako oni ne prate modu već je stvaraju.

 

– Volim kada je model „svoj“. Jedinstveni spoj karizme i individualnosti. To su kvaliteti koje tražimo, ističe Marc.

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=O0S2zbVhpYk[/youtube]

 

UGLY-Models11 UGLY-Models12

 

Birajući osobe koje su dugačije od rođenja, Ugly models šalje poruku da kao takve i one trebaju biti ponosne na sebe. Različitosti treba slaviti, a ne osuđivati, što su prepoznali i neki od najvećih svjetskih brandova.

 

– Radili smo kampanju za Calvin Klein. Film također zauzima veliki dio našeg posla. Naše modele možete vidjeti u svim dijelovima Harryja Pottera, potom u filmovima o Jamesu Bondu, u filmu Fifth Element, World War Z, Charlie and The Chocolate Factoryu, Stars Wars, Pirates of The Carribean te u svakom filmu čiju režiju potpisuje Guy Ritchie, rekao je Marc.

 

UGLY-Models1 UGLY-Models10UGLY-Models9

Potražnja, objašnjava Marc, raste jer smatra da oglašivači dobijaju zanimljiviju i avanturističniju kampanju kad koriste karakterne modele. Oni uvijek reklamu učine interesantnijom.

 

– Postoje ljudi koji još uvijek nisu radili sa nama, a mi bismo zaista željeli da i oni budu dio naše agancije. Izdvojio bih nekoliko zvučnih imena: Gerard Depardieu, Steve Buscemi, Rowan Atkinson, Dannry Trejo, Gabourey Sidibe, Kathy Burke i Sarah Jessica Parker. Po mom mišljenu naša trenutno tri nabolja modela su Dell (Ugly Supermodel), Treacle (Gernin champion) i Arti (visok je 1,3 m).

 

UGLY-Models17 UGLY-Models18

 

Ukoliko biste i vi željeli biti jedan od modela sa karakterom, bit će dovoljno da pošaljte vašu fotografiju i da sačekate poziv na casting.

 

– Dođite i pokažite vaše najbolje adute. Mi vas ohrabrujemo u tome!, poručio je Marc.

 

 

 

 

Piše: Besima Svraka

Fotografije: Ugly Models

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.