Naomi Osaka je nova ambasadorica brenda Louis Vuitton

Release Date
12/01/2021
fotografija
Louis Vuitton

Nova Louis Vuitton kampanja za proljeće je grand slam. Nicolas Ghesquière, kreativni direktor francuskog luksuznog brenda, izabrao je japansku tenisku prvakinju Naomi Osaku kao ambasadoricu brenda i zaštitno lice svoje najnovije kolekcije.

Osim što je osvojila brojne trofeje i počasti, Osaka je koristila svoje društvene mreže za isticanje reforme socijalne pravde. Tokom US Opena Osaka je nosila masku na licu ukrašenu imenima – Trayvon Martin, Elijah McClain, Ahmaud Arbery, George Floyd, podržala je pokret Black Lives Matter izjavom: Prije nego što sam sportašica, ja sam crna žena. 

Naomi je izuzetna žena koja predstavlja svoju generaciju i uzor je svima. Njena karijera i uvjerenja nadahnjuju. Zadivljen sam, ostaje vjerna sebi i ne kompromitira svoje vrijednosti, rekao je Ghesquière.

Kampanja s Louis Vuittonom najnovije je u nizu partnerstava koje je Osaka sklopila s modnim brendovima. Prošlg februara sarađivala je sa japanskom dizajnericom Hanako Maeda i njenim brendom Adeam, kreirali su capsule kolekciju za jesen 2020. U decembru je predstavila liniju torbica sa brendom Strathberry. Ipak, Osaka priznaje da joj je saradnja sa brendom Louis Vuitton dosad najveća.

Pored tenisa, moja strast je i moda. Mislim kako nema brenda koji je više ikonski od Louisa Vuittona. Velika mi je čast sarađivati s Nicolasom – on je dizajner kojem se toliko divim i dijelimo uzajamnu ljubav prema japanskoj kulturi i stilu. Postati globalnim ambasadorom brenda zaista je ostvarenje jednog velikog sna, kaže Osaka.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.