Svaki parfem je drugačije i posebno putovanje sa mnogo istraživanja, putovanje koje budi nevjerovatne emocije. Odabir posebnog, vašeg niche parfema je intimna priča koja otkriva stav, strast, ali i hrabrost da ga ponesete.
Šta su niche parfemi?
Drugačiji, posebni, inovativni i prije svega skrojeni baš za vas, niche parfemi kriju jedinstvene mirisne kompozicije visokokvalitetnih sastojaka. Njih su skrojili nosevi koji u svoje kreacije unose sopstvena iskustva i osjećanja. Upravo zato se i smatraju vrhunskim umjetnicima u čijim djelima može svako da uživa i pronađe svoj identitet. Niche parfemi su ponekad inspirisani tradicijom ali nekad i novim, modernim i smjelim mirisnim izrazima. Nisu određeni polom, već emocijom, ličnim doživljajem i senzibilitetom. Njihova ekskluzivnost naglašava individualnost, različitost, zavodljivost i senzualnost, avangardu ali i gracioznost. Svako od nas je u prilici da, tragajući za mirisom a na osnovu ličnog senzibiliteta, bude inspirisan i doživi taj miris svim čulima.
Pronaći parfem koji oslikava baš vas, parfem koji ostavlja utisak, parfem koji šalje poruku o vama ka drugima, nije uvijek jednostavno. Pravi vodič na ovom putovanju je PLAZA koja je tu da vam otkrije nove horizonte, dobre emocije i u potpunosti vas osvoji.
Plaza je bh. lanac parfumerija koji već par godina u nazad u svojoj ponudi ima i niche sekciju za svoje kupce. Ljubazna Plaza ekipa je tu da vam približi uzbudljivi svijet jedinstvenih parfema, a neki od brendova su: Acqua di Parma, Bond No. 9, Casamorati, Creed, Escentric Molecules, Houbigant, Juliette has a gun, M.Micallef, Mancera, Montale, Nasomatto, Nishane, Orto Parisi, Perris, Monte Carlo, Roja Parfums, Tiziana Terenzi, Xerjoff, Giardino Benessere, V Canto, Etat Libre d’ Orange i mnogi drugi brendovi.
Predstavljamo
Acqua di Parma je talijanska parfemska kuća sa stogodišnjom tradicijom koja oslikava klasičnu talijansku eleganciju inspirisanu pejzažom, suptilnim cvjetnim esencijama, posebnom životnom filozofijom i prepoznatljivim stilom. Prije nešto više od jednog vijeka, 1916. godine, u maloj radionici eteričnih ulja u Parmi, nastao je nevjerovatno svjež i moderan miris – Colonia, parfem koji je inspirisao svijet Acqua di Parma mirisa zasnovanih na italijanskom načinu života, strasti prema ljepoti, pažnji ka detaljima i savremenoj interpretaciji luksuza. Danas su poznati po svojoj Blu Mediterraneo liniji sa nekim od najljepših ljetnih mirisa na tržištu. Fico di Amalfi, Arancia di Capri, neki su od favorita te linije. A tu je još i genijalna edp linija predvođena Oud i Oud & Spice parfemima.
Bond No. 9 – Brend inspirisan strašću i ljubavi prema jednom gradu. U ovom slučaju parfemi veličaju i slave grad New York, koristeći historijsko znanje i umjetnost kreiranja mirisa. Tvorac brenda, Laurice Rahme, smatra da kultne lokacije New York-a, kao što su Madison Square Park, Wall Street, Astor Place, Little Italy, Tribeca, Bleecker Street– poznata mjesta grada koji nikad ne spava – zaslužuju da posebno dizajnirani mirisi ponesu upravo njihova imena.
The House of Creed – Priča o prvom parfemu iz 1781. nam već daje naznake da se radi o vanvremenskom brendu. James Henry Creed kreirao je parfimisane kožne rukavice specijalno za kralja Georgea III, koji je podstakao osnivača da svoju vještinu prenese u bočicu parfema. Od svog osnivanja, pa sve do danas, Creed čuva porodičnu tradiciju i ostaje poznat po tome što i dalje pravi luksuzne parfeme za kraljeve, pripadnike plemstva, ali i sve istinske ljubitelje. Koristeći sopstvenu esenciju i tradicionalne tehnike stvaranja, Creed već dugi niz godina pruža vrhunski kvalitet i autentične mirise. Tokom vjekova, Creed je proizveo preko dvjesta različitih parfema, koji svjedoče o specifičnom i kreativnom duhu koji se prenosi od nosa do nosa kroz više generacija ove poznate porodice parfimera. Njihovi parfemi poput Green Irish Tweeda, svježeg, zelenog, hladećeg mirisa, Millesime Imperiala, voćno-mineralne bombe, i Aventusa, dobro poznatog dimastog ananasa, su promijenili kompletan svijet parfumerstva i tim kreacijama uveli nove smjerove koje su mnogi drugi iskoristili da na njima baziraju svoje kreacije.
Nishane – (nişane) u prevodu znači znak, oznaka ili simbol. Nishane kao simbol sofisticiranih mirisa, simbol elegancije umjetničkih mirisnih kreacija dizajniranih sa najvećom pažnjom, prvi je, i najpoznatiji brend niche parfema iz Istanbula, danas priznat u cijelom svijetu. Na izradu parfema gleda kao na čistu umjetnost, što kao rezultat daje izuzetno originalne mirisne kreacije. Inspirisan korjenima i tradicijom, modernom vizijom i kosmopolitskom strukturom Istanbula koji je prihvatio toliko civilizacija, NISHANE nam donosi prefinjene i ekskluzivne mirise koji proizilaze iz jedne moćne i raznolike kulture. Neke od inspiracija za svoje radove ova kuća pronalazi u djelima Dželaludina Rumija, te iz toga proizilaze parfemi pod imenom Fan Your Flames i Hundred Silent Ways, druga inspiracija dolazi iz Malog Princa a tu kolekciju čine B-612 i Vain & Naive, po najpozantijoj lutkarskoj predstavi sa područja današnje Turske tu je Hacivat.
Tiziana Terenzi kolekcija inspirisana je putovanjima, emocijama, vatrom i životnim iskustvima tri generacije porodice Terenzi. Danas iza brenda stoje brat Paolo nos koji stvara mirisne kompozicije i sestra Tiziana Terenzi, kreativna sila odgovorna za kvalitet pakovanja i umjetničku izradu svakog detalja. Proizvodnja se vrši ručno sa strpljenjem i ljubavlju, jer kvalitet zaslužuje pažnju, a ljepota divljenje. Brend je zasigurno masovno popularizovan njihovom voćno-mošusnom kreacijom pod nazivom Kirke ali spektar mirisa koje Paolo stvara je ogroman te imamo fantastični oud u Nero Oudh kreaciji, zatim Laudano Nero sa teškim, zadimljenim, mračnim alkholnim mirisom, White Fire kao jedan od najljepših čistih, mošusnih parfema.
Xerjoff – Ljepota će spasiti svijet, vjeruje Sergio Momo, osnivač brenda Xerjoff. Vođen ovim razmišljanjem, on angažuje tim parfimera sa velikim znanjem i internacionalnim iskustvom kako bi kreirali parfeme koji imaju moć pokretanja eteričnih, imaginarnih oblika lepote. Esencije dobijene iz biljaka koje su visoko cijenjene u parfemskom svijetu, podarile su XERJOFF parfemima samo njima svojstven karakter. Kroz nesvakidašnje mirisne kompozicije, XERJOFF uspješno kombinuje tradicionalno i moderno. Samo 16 godina od osnivanja, Xerjoff se našao među vodećim svjetskim parfemskim brendovima. Zaslužan je za povratak autentične italijanske ljepote, kreativnosti i zanatskog umijeća u prvi plan svjetskog parfumerstva. Sva priča započinje sa kožnim Homme parfemom nastalim 2007. godine, a neke od najslavnijih kreacija su Naxos iz kolekcije 1861, Alexandria II, Pikovaya Dama, te slavna Erba Pura koja je najprije nastala u drugoj, sada zatvorenoj parfemskoj kući Sergia Moma, pod imenom Sospiro.
Sigurni smo da vas iza vrata Plaza parfumerije čeka vaša nova mirisna priča. Priča koja izaziva emocije, priča koja će vam omogućiti da pronađete jedinstvenost za kojom dugo tragate.