Iako je roฤen u jednom prosjeฤnom i popriliฤno dosadnom londonskom kvarta David Bowie je oduvijek znao da ลพeli biti muziฤar i umjetnik, a njegov neustraลกivi pristup ovom poslu donio mu je status legende. Njegove ลกokantne persone mijenjale su shvatanje pola, pomjerale granice showbiznisa, stvarale trendove, inspirisale i nastavile da inspiriลกu mnoge dizajnere.
1960.
Nakon ฤak tri propala benda David Jones je u svojoj 18. godini odluฤio promijeniti u David Bowie i samostalno izdati svoj prvi i istoimeni album. Izgledao je kao fini brit pop deฤko koji se ugledao na rani stil Beatlesa. Kravate, odijela, karirani uzorak i uredna frizura odavali su dojam zaigranog britanskog ลกkolarca. Njegovo upoznavanje sa Linsdsey Kempom, plesaฤem, mimiฤarem i koreografom oznaฤilo je prekretnicu u njegovoj dotadaลกnjoj karijeri. Kemp je imao ogromni uticaj na Bowijev buduฤi izgled i shvatanje vaลพnosti imidลพa i pokreta.
Inspiriran filmomย 2001: Odiseja u svemiruย njegov singlย Space Oddityย puลกten je 5 dana prije nego je letjelica Apollo 11 lansirana i ubrzo se naลกao u top 5 UK hitova. Ovaj singl kasnije je uvrลกten u album koji je obilovao post-hipijevskim i filozofskim tekstovima o miru i ljubavi. Album je proลกao nezapaลพeno pa je Bowie uskoro formirao i novi bend The Hype. Svi ฤlanovi ovog benda igrali su odreฤene uloge sa odgovarajuฤim kostimima. The Rainbow Man je bio Bowijev lik i uprkos tome ลกto su nastupi benda bili totalni fijasko i ลกto ih je publika rado ฤastila raznim homofobiฤnim uvredama Bowie je priznao da mu je The Rainbow Man pomogao da shvati da se mnogo lakลกe izraลพava kroz uloge i da takve vrste nastupa na njega djeluju oslobaฤajuฤe.
1970.
Bowie izdaje svoj treฤi studijski album The Man Who Sold the World na ฤijoj se naslovnici pojavljuje u ลพenskoj haljini. To je bio hard-rock album koji se kompletno razlikovao od Space Oditty, a krivac za njegov novi androgeni imidลพ bila je njegova supruga Angela Barnett koja ga je ohrabrivala u noลกenju ลพenske odjeฤe i koja je od prvog dana njihove veze imala primjetan uticaj na njegov izgled i karijeru.
Nakon ลกto je sa Angelom dobio sina, Bowie je izjavio da je homoseksualac ลกto je, pored njegovog tadaลกnjeg izgleda, bio dodatni ลกok za javnost koja nije ni slutila da iznenaฤenja ne staju tu. Uskoro je roฤen Ziggy Stardust, Bowiejev najpoznatiji alter ego. Vanzemaljac crvene kose sa naลกminkanim licem i u uskim kombinezonima Ziggy je potresao temelje rock muzike tog vremena i pokrenuo sasvim novi pravac nazvan glam rock. Ovaj kultni lik u isto vrijeme je izazivao oduลกevljenje i zgraลพanje, a album The Rise and Fall of Ziggy Stardust ostvario je veliki uspjeh. Bowijeva ljubav prema glumi dovela ga je do potpunog stapanja sa ovim likom do taฤke kada viลกe nije znao ko je David, a ko Ziggy. Poฤeo je da sumnja u svoje mentalno zdravlje pa je na zadnjem koncertu svoje teatralne turneje odluฤio da ‘ubije’ Ziggyja.
Album Station to Station sa sobom je donio i novi alter ego The Thin White Duke koji je za razliku od Ziggyja nosio elegantna odijela u cabaret stilu i izgledao dosta ‘normalnije’. Zvali su ga i Ludi aristokrata, a na nastupe je dolazio uredno zalizane kose u bijeloj koลกulji u kombinaciju sa tamnim prslukom. U to vrijeme Bowie je izgledao mrลกavo i ispijeno, proganjan emocionalnim problemima i paranojama koje su uveliko bile i rezultat njegove ovisnosti o kokainu. The Thin White Duke je ลพivio sve do njegovog preseljenja u Berlin gdje su on i Iggy Pop dijelili stan. Rastavljen od ลพene i sina borio se sa svojom ovisnoลกฤu tako ลกto se posvetio slikanju, a muzika koju je pravio u tom periodu bila je minimalistiฤka i eksperimentalna.
1980.
Osamdesete su bila Bowijeva pop era, nakon nekoliko glumaฤkih uloga i albuma Scary Monsters David je odluฤio se se ‘uklopi’ u mainstream. Hitovi poput Let’s dance i China Girl donijeli su mu novu publiku i veliki komercijani uspjeh.
Mnogi se slaลพu da je ovo bio njegov najneinovativniji period, a odjeฤa koju je nosio tad reflektovala je tu iscrpljenu kreativnost. U skladu sa trenutnom modom Bowie je najฤeลกฤe nosio oversized pastelna odijela, kombinezone i raskopฤane koลกulje, a zanimljivi detalji poput tregera i ลกeลกira donekle su spaลกavali takve kombinacije i ostavljali nadu da ฤe se Bowie ipak ‘vratiti’.
1990.
Bowie se devedesetih vraฤa sa drugaฤijom energijom, a njegov brak sa supermodelom Iman inspirisao ga je za nova eksperimentisanja u muzici. Na ลพalost svih fanova njegovih modnih ekcesa i persona Bowie se okrenuo minimalizmu ’90-ih i igranju njegove najvaลพnije uloge, sebe. Viลกe nije bilo potrebe za pretjerivanjem i ลกokiranjem, pa je odluฤio da svoju muziku i rad stavi u prvi plan. Ozbiljne kombinacije dugih kaputa, rolki i neupadljivih detalja u istom tonu obiljeลพili su njegova modna izdanja u ovom periodu.
2000.
Nakon desetogodiลกnje studijske pauze i bez ikakve medijske pompe Bowie je na svoj 66. roฤendan izbacio singl Where are we now sa svog 24, studijskog albuma. ย Smatrao se jednim od najbolje obuฤenih umjetnika. Nakon brojnih priznanja za ลพivotno djelo proglaลกen je i za najbolje obuฤenog Britanca svih vremena u anketi koju je proveo BBC History Magazine, a retrospektiva njegovog rada pod nazivom David Bowie is... u Victoria&Albert muzeju najbrลพe je rasprodana postavka tog muzeja.
Na svoj roฤendan, 8. januara 2016. godine predstavljio je novi album Blackstarย koji sa sobom donosi avanturistiฤku vibru proลพetu uticajima jazza. Samo dva dana nakon premijere albuma David Bowie je preminuo. Iza ovog muziฤkog kameleona ostala je od najimpresivnijih karijera u historiji muzike.













