Viลกe od 180 govornika na ฤak pet festivalskih pozornica, 75 programskih segmenata i teme koje nadilaze industriju โ Dani komunikacija 2025. donose sadrลพaj koji konkurira i moru, suncu te najboljem druลกtvu u Rovinju.
Neponovljiva atmosfera, dupkom pune dvorane, kvalitetne i aktualne teme, globalni lideri te punjenje kreativnih baterija u proljetnom ambijentu rovinjskoga hotela Lone meฤu domaฤim liderima iz svijeta trลพiลกnih komunikacija โ u punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji ฤe od 15. do 18. maja u Rovinju okupiti brojnu zajednicu komunikatora. Objavljen je sluลพbeni raspored festivala, a sudionici ฤe se i ove godine moฤi ukljuฤiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog znaฤaja za industriju โ a rovinjsko sunce, more i sjajno druลกtvo bit ฤe samo prirodan produลพetak uvijek oฤaravajuฤeg festivalskog iskustva.
REKORDNE BROJKE NAJAVLJUJU PROGRAMSKI SPEKTAKL
S rekordnih 75 programskih segmenata i viลกe od 180 govornika na ฤak 5 festivalskih pozornica, ovogodiลกnji Dani komunikacija ne samo da su najveฤi do sada โ veฤ i najambiciozniji. Od umjetne inteligencije, kroz pitanja etike i regulatornih okvira, sve do kreativnih strategija koje redefiniraju ponaลกanje potroลกaฤa, festival ฤe na tri dana postati komunikacijski epicentar regije. Pitanja na koja ฤe ovogodiลกnje izdanje odgovoriti aktualna su, relevantna i ฤesto upravo ona o kojima zapravo ne volimo govoriti naglas โ i baลก se zato njima treba i mora baviti industrija koja je na ฤelu druลกtvenih inovacija.
TEME AKTUALNIJE NEGO IKAD
Od duboko struฤnih uvida i regulatornih tema do pop-kulturalnih fenomena i druลกtvenih pomaka, program je koncipiran kao odgovor na potrebe industrije โ i poziv za zajedniฤkim oblikovanjem njezine buduฤnosti. Od digitalne regulative do psihologije paลพnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornosti, stvarnih uฤinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i druลกtvo te mnoลกtva neminovnih digitalnih tema โ kroz brojne razgovore i predavanja sudionici ฤe imati priliku istraลพiti kako se komunikacijska industrija suoฤava s izazovima suvremenog druลกtva i tehnologije.
– Htjeli smo stvoriti program koji je bolji od beach bara, pametniji od algoritma i zabavniji od Tik Toka, poruฤila je Dunja Ivana Ballon, direktorica programa i festivala. Naลกem lineupu nije cilj da samo naoko bude impresivan โ ovo je program kakav industrija treba. Teme o kojima svi razmiลกljamo, ali o kojima rijetko otvoreno govorimo, sada su pod reflektorima. Vrijeme je da ih adresiramo: bez uljepลกavanja, bez izbjegavanja, uz ljude koji ih znaju iznutra i imaju hrabrosti reฤi sve naglas.
ฤAK 5 FESTIVALSKIH POZORNICA
Uz glavnu dvoranu AAA, koja ฤe biti srediลกnje mjesto okupljanja DK zajednice od jutra do mraka, kao i dvoranu BEE te DK LLLounge, koji su mjesto najzanimljivijih rasprava, dijeljenja dojmova, prikupljanja znanja i tipiฤno-netipiฤnoga preispitivanja komunikacijskoga svijeta โ DK zajednica ove se godine ลกiri na dodatna dva uzbudljiva festivalska stagea.
Razgovori domaฤih i regionalnih struฤnjaka o goruฤim temama industrije iz dvorane ล ลกลกumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage, ni viลกe ni manje nego โ pored bazena, uz savrลกen omjer majskog sunca, hlada, svjeลพine te uvijek intrigantnih komunikacijskih tema. Nije tajna ni da ovaj festival voli ruลกiti ฤetvrti zid i svoje sudionike staviti u samo srediลกte zbivanja โ no u veฤernjim festivalskim terminima neฤe biti potrebni zidovi uopฤe: glavnu dvoranu na tri ฤe veฤeri zamijeniti glamurozni THE OTHER BEACH Stage te ฤe se dodjele nagrada, ako vremenske okolnosti dozvole, prvi put u Rovinju odrลพati pod zvijezdama, i to ni viลกe ni manje nego uz miris soli i morskoga povjetarca.
PROSLAVA USPJEHA INDUSTRIJE U MORSKOM AMBIJENTU
Tokom tri festivalska dana Dani komunikacija ugostit ฤe brojne predavaฤe svjetskoga glasa tokom dana, a veฤeri ฤe biti posveฤene dodjelama nagrada najboljima u industriji, a potom i slavljenju uspjeha. Uz glavnu dvoranu AAA, koja ฤe biti srediลกnje mjesto okupljanja DK zajednice od jutra do mraka, kao i dvoranu BEE te DK LLLounge, koji su mjesto najzanimljivijih rasprava, dijeljenja dojmova, prikupljanja znanja i tipiฤno-netipiฤnoga preispitivanja komunikacijskoga svijeta โ DK zajednica ove se godine ลกiri i na nova dva uzbudljiva festivalska stagea.
MILJENICI SVJETSKE INDUSTRIJE U ROVINJU
Podsjetimo, veฤ je najavljen niz predavaฤa izuzetnog postava tipiฤno-netipiฤnih Dana komunikacija โ sudionicima ฤe se u Rovinju pridruลพiti slavna humanoidna umjetna inteligencijaย Sophija; najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajaฤ viลกe od 200 nagrada Cannesa Lionsaย Fernando Machado powered by A1;ย Karen Nelson-Field, vodeฤa svjetska ekspertica za ekonomiju paลพnje i najobjavljivanija autorica na WARC-u;ย Blair Enns, najveฤi svjetski autoritet za prodaju iย pricingย kreativnih usluga;ย Michael Corcoran,ย Internetโs Savviest Trollย i bivลกi voditelj druลกtvenih mreลพa Ryanaira;ย Marisha Lakhiani, struฤnjakinja za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglaลกavanje (ROAS); Johan Ronnestam, globalni struฤnjak za brending, serijski poduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e; Mirella Crespi, kreativna strateginja koja stoji iza viลกe od 2000 oglasa mjeseฤno na ลกest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta; Amber Case powered by ENNA, cyborg antropologinja i jedna od najutjecajnijih ลพena u tehnologiji prema Fast Companyju te Dietmar Dahmen, svjetski poznat struฤnjak za transformaciju, inovacije i buduฤnost poslovanja.
Vremena je joลก malo โ svi kreativci,ย marketingaลกi,ย digitalci, mediji i drugi komunikatoriย koji se i ove godine ลพele naฤiย uย druลกtvu domaฤih iย svjetskihย trลพiลกnih lidera informacije o sudjelovanjuย mogu pronaฤiย naย danikomunikacija.com.
