Da li su nove promjene kraj Instagrama kakvog poznajemo?

Release Date
05/08/2022

Nakon promjene feeda i algoritma nakon koje je postao vrlo sliฤan nekoj verziji TikToka, Instagram je izazvao veliko nezadovoljstvo svojih korisnika. Posljednja verzija je bila neuspjeh u cjelosti, a mnogo su proglasili kraj Instagrama. Ubrzo nakon vala bijesa koji su izazvali promjenama, izvrลกni direktor Instagrama, Adam Mosseri, oglasio se na Instagramu rekavลกi kako je rijeฤ samo o testnoj verziji, te da ฤ‡e Instagram uskoro postati viลกe video friendly. U narednih nekoliko mjeseci ฤ‡emo zapravo vidjeti samo razne eksperimente u pokuลกaju kako bi pronaลกli najbolje rjeลกenje. Meฤ‘utim, neizbjeลพno je – ovo jeste kraj Instagrama kakvog trenutno poznajemo.

 

Video, video, video

Prema Mosseriju, Instagram cฬe nastaviti podrลพavati fotografije, ali on veruje da cฬe sve viลกe i viลกe Instagrama vremenom postati video. On tvrdi da se to deลกava prirodno bez obzira na inicijative iz same kompanije.

Mosseri brani veliki broj preporuฤenih postova i priznao je da ako korisnici vide stvari koje ih ne zanimaju, to znaฤi da Instagram ima prostora za napredak u ovom segmentu. Za kraj, Mosseri je rekao da Instagram nikada neฤ‡e biti onaj stari. On je izjavio da se svijet brzo mijenja i da se mi moramo mijenjati zajedno sa njim.

Instagram zapravo pokuลกava smanjiti jaz koji se otvorio izmeฤ‘u njega i TikToka. Naravno, jedno je prilagoditi se rivalima, a drugo izgubiti iz vida zbog ฤega je vaลกa platforma uopลกte postala primamljiva ljudima. Zajedno sa stvarima poput mjesta za kupovinu, Reels and Stories uฤinili su da se Instagram osjecฬa prenatrpano i manje ลพivo u odnosu na ranije. Sadrลพaj se promijenio, sve je brลพe i povrลกnije. U fokusu su kratki video zapisi koje za nas bira algorita. To je mehanizam koji je tokom godina uฤinio ฤak i YouTube zastarjelim.

Nije sluฤajnost da su brojni reagovali na ovu promjenu i glasno poฤeli govoritli o oฤuvanju Instagrama kakvog poznajemo, a zapravo onog uz pomoฤ‡u kojeg su pronaลกli svoju slavu, a koju ฤ‡e, u sluฤaju da se platforma promijeni, vjerovatno postati problem za sve njih. Meฤ‘utim, vrlo je jednostavno, brendovi, kompanije ili pojedinci, morat ฤ‡e se pomiriti s promjenama i pronaฤ‡i naฤin kako da ostanu na povrลกini.

 

Moda i druลกtvene mreลพe

Moda i duลกtvene mreลพe su oduvijek imale kompliciran odnos. S jedne strane stoji brend Bottega Veneta koji je skroz odustao od svog Instagram profila, Balenciaga svako malo ahivira sve svoje postove, neลกto poput onih tinejdลพera s vjeฤno praznim profilima, a Prada, s druge strane, konstantno svoje druลกtvene mreลพe koristi za fotoalbume u kojima predstavlja nove kampanje ili kombinacije sa crvenog tepiha.

Ideja i nije da previลกe budemo fokusirani na trajnost sadrลพaja koliko na njegov utjecaj u tih deset sekundi kad ga vidimo, neลกto ฤim se TikTok odavno sluลพi. To je ideja kojoj ฤ‡e se Instagram i njegovog video friendly pristup okrenuti kako bi se prilagodili potrebama i drugih generacija, osim onih koje su veฤ‡ nastanile platformu, a koje su, ฤini se, mnogo manje zainteresirane za modu kao ideju koju kompanije nameฤ‡u. Upravo zato nije sluฤajno da su na TikTok platformi jedni od najgledanijih videozapisa koji se odnose na velike brendove, ne oni na njihovim sluลพbenim profilima, veฤ‡ oni na profilima obiฤnih korisnika koji, izmeฤ‘u Get Dressing With Me i unboxinga, uspijevaju biti uvjerljiviji i interesantniji od sluลพbenih sadrลพaja brojnih brendova koji ฤ‡e se u buduฤ‡nosti nakon Instagrama morati pomiriti s potrebom konzumiranja sadrลพaja koji generiraju korisnici. To ฤ‡e biti jedini naฤin da se prilagode neizbjeลพnom ciklusu druลกtvenih mreลพa.

Zeen is a next generation WordPress theme. Itโ€™s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.