Da li su nove promjene kraj Instagrama kakvog poznajemo?

Release Date
05/08/2022

Nakon promjene feeda i algoritma nakon koje je postao vrlo sličan nekoj verziji TikToka, Instagram je izazvao veliko nezadovoljstvo svojih korisnika. Posljednja verzija je bila neuspjeh u cjelosti, a mnogo su proglasili kraj Instagrama. Ubrzo nakon vala bijesa koji su izazvali promjenama, izvršni direktor Instagrama, Adam Mosseri, oglasio se na Instagramu rekavši kako je riječ samo o testnoj verziji, te da će Instagram uskoro postati više video friendly. U narednih nekoliko mjeseci ćemo zapravo vidjeti samo razne eksperimente u pokušaju kako bi pronašli najbolje rješenje. Međutim, neizbježno je – ovo jeste kraj Instagrama kakvog trenutno poznajemo.

 

Video, video, video

Prema Mosseriju, Instagram će nastaviti podržavati fotografije, ali on veruje da će sve više i više Instagrama vremenom postati video. On tvrdi da se to dešava prirodno bez obzira na inicijative iz same kompanije.

Mosseri brani veliki broj preporučenih postova i priznao je da ako korisnici vide stvari koje ih ne zanimaju, to znači da Instagram ima prostora za napredak u ovom segmentu. Za kraj, Mosseri je rekao da Instagram nikada neće biti onaj stari. On je izjavio da se svijet brzo mijenja i da se mi moramo mijenjati zajedno sa njim.

Instagram zapravo pokušava smanjiti jaz koji se otvorio između njega i TikToka. Naravno, jedno je prilagoditi se rivalima, a drugo izgubiti iz vida zbog čega je vaša platforma uopšte postala primamljiva ljudima. Zajedno sa stvarima poput mjesta za kupovinu, Reels and Stories učinili su da se Instagram osjeća prenatrpano i manje živo u odnosu na ranije. Sadržaj se promijenio, sve je brže i površnije. U fokusu su kratki video zapisi koje za nas bira algorita. To je mehanizam koji je tokom godina učinio čak i YouTube zastarjelim.

Nije slučajnost da su brojni reagovali na ovu promjenu i glasno počeli govoritli o očuvanju Instagrama kakvog poznajemo, a zapravo onog uz pomoću kojeg su pronašli svoju slavu, a koju će, u slučaju da se platforma promijeni, vjerovatno postati problem za sve njih. Međutim, vrlo je jednostavno, brendovi, kompanije ili pojedinci, morat će se pomiriti s promjenama i pronaći način kako da ostanu na površini.

 

Moda i društvene mreže

Moda i duštvene mreže su oduvijek imale kompliciran odnos. S jedne strane stoji brend Bottega Veneta koji je skroz odustao od svog Instagram profila, Balenciaga svako malo ahivira sve svoje postove, nešto poput onih tinejdžera s vječno praznim profilima, a Prada, s druge strane, konstantno svoje društvene mreže koristi za fotoalbume u kojima predstavlja nove kampanje ili kombinacije sa crvenog tepiha.

Ideja i nije da previše budemo fokusirani na trajnost sadržaja koliko na njegov utjecaj u tih deset sekundi kad ga vidimo, nešto čim se TikTok odavno služi. To je ideja kojoj će se Instagram i njegovog video friendly pristup okrenuti kako bi se prilagodili potrebama i drugih generacija, osim onih koje su već nastanile platformu, a koje su, čini se, mnogo manje zainteresirane za modu kao ideju koju kompanije nameću. Upravo zato nije slučajno da su na TikTok platformi jedni od najgledanijih videozapisa koji se odnose na velike brendove, ne oni na njihovim službenim profilima, već oni na profilima običnih korisnika koji, između Get Dressing With Me i unboxinga, uspijevaju biti uvjerljiviji i interesantniji od službenih sadržaja brojnih brendova koji će se u budućnosti nakon Instagrama morati pomiriti s potrebom konzumiranja sadržaja koji generiraju korisnici. To će biti jedini način da se prilagode neizbježnom ciklusu društvenih mreža.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.