Zašto je Bottega Veneta obrisala svoje profile na društvenim mrežama?

Datum objave
13/01/2021

Prošla godina je bila godina kad je digitalna prisutnost značila sve: internetska kupovina dosegla je nove rekorde, a profili modnih kuća na društvenim mrežama omogućavali su dosad nezamislivo povezivanje s klijentima i fanovima. Phygital je riječ koja je 2020. upisana u modni riječnik, a označava sve modne događaje koji su uključivali IRL i URL komponente. Zamislite iznenađenje u svijetu mode kada je, bez objašnjenja, kuća Bottega Veneta izbrisala sve svoje račune na društvenim mrežama. Nema više ažuriranja na Twitteru, nema fotografija s Instagrama i nema objava na Facebooku.

Potez je uslijedio nakon ekskluzivne prezentacije Salon 01 London, koja je održana u decembru. Kreativni direktor Bottege Daniel Lee već je ranije izjavio da ga ne privlače digitalne prezentacije kolekcija te je održao tajnu modnu reviju, koja je tek nekoliko mjeseci kasnije predstavljena javnosti.

Prema izvještaju o prodaji u protekloj godini magazina Vogue piše da je sedam od deset aktuelnih shopova uvrstilo je Bottega Veneta brend među najprodavanijim markama, tako da oni zapravo i ne trebaju činiti ništa više kako bi potaknuli prodaju. Međutim, svakako se digitalno nestajanje u svijetu koje se sve više oslanja na virtualna iskustva čini kao hrabar potez, ali istovremeno i nezamisliv luksuz.

Vratiti fokus na sam dizajn, usmjeriti klijente na butike kao hramove mode i osmišljenog stila života novi je stari pristup u modnom svijetu. Da li se radi o analognoj revoluciji u digitalnom svijetu, promišljenom marketinškom triku, pauzi za rebrending, vidjet ćemo. Nas još uvijek zanima koliko će trajati odustnost Bottega Veneta sa društvenih mreža.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Kratki reklamni film kuće COCO DE MER nakon kojeg ćete misliti samo na seks