Ove sedmice Google je napravio još jedan korak u umjetnoj inteligenciji lansirajući novi model kupovine. Predstavili su dodatak Google pretraživaču pomoću kojeg možete vidjeti kako odjeća koju želite kupiti izgleda na stvarnim ljudskim modelima dajući tako kupcima bolji uvid u ono što potencijalno kupuju.
Istraživanje koje su napravili pokazalo je da se 42% e-kupaca ne može poistovijetiti s dosadašnjim modelima, a 59% njih je bilo nezadovoljno proizvodom koji su kupili online, jer je izgledao drugačije od očekivanog.
Kao dio šireg ažuriranja Google Shoppinga pomoću novog virtualnog alata za isprobavanje odjeće možete vidjeti kako odjeća izgleda kad se nosi. Generira sliku odjevnog komada, pa možete vidjeti kako se odjeća pomiče, savija, rasteže i tako dalje. Sve je bazirano na tehnologiji koju je gigant za pretragu razvio u svojoj kući, a koja je trenirana koristeći slike ljudi koji nose odjeću u različitim pozama. Kompanija je koristila niz modela različitih veličina, od XXS do 4XL, različitih oblika tijela i s različitim tonovima kože i tipovima kose.
Alat je trenutno dostupan samo u SAD-u, a brendovi koji trenutno koriste ovu tehnologiji su Anthropologie, Everlane, H&M i LOFT. Muški topovi i drugi odjevni predmeti bit će dodani u postavu tokom godine. Kupci mogu koristiti ovu funkciju putem nove Try On oznake na Google pretraživaču.
Osim toga dodali su i filtere svojoj Shopping ponudi kako bi pomogli korisnicima da pronađu jeftinije alternative za ono što traže, ili možda istu vrstu artikla u drugoj boji ili printu.