Njemačka modna kuća Jil Sander je ponosno predstavila Jeffa Millsa kao lice svoje reklamne kampanje za jesen/zimu 2023. godine, obilježavajući svoj najnoviji korak u istraživanju spoja muzike, tehnologije i mode. Ovaj tehno virtuoz i muzička legenda nije samo pozirao u nekim odabranim komadima nove kolekcije, već je također snimio kratki film pod režijom Stephena Kidda koji baca svjetlo na kreativnu suštinsku vezu između različitih umjetnosti.
Saradnja između Jeffa Millsa i Jil Sandera predstavlja spoj kreativnosti i inovacije. U filmu snimljenom u Manchesteru, Mills nudi svoju introspektivnu perspektivu na sudaranju muzike, tehnologije i mode. U videu govori o umjetničkim elementima, poput boja i tekstura, koje prevladavaju u oba svijeta, otkriva dubinu kreativnosti koja stoji iza Jeffa Millsa.
Nova Jil Sander kampanja za jesen/zimu 2023. godine istražuje moć izražavanja kroz svijetle boje, jedinstvene teksture i neočekivane kadrove. Pod kreativnim vodstvom Luke i Lucie Meier, dizajnerskog dvojca iza brenda Jil Sander, ovaj modni brend je postao jedan od najinovativnijih u modnoj industriji, igrajući se s oblikom, minimalizmom i uniseks odjećom.
Jeff Mills, pionir techno muzike, prepoznatljiv je po svojoj vizualnoj i zvučnoj izražajnosti, koja se sada pretače u svijet mode i stila. Njegova uloga kao zaštitnog lica Jil Sander kampanje predstavlja savršen spoj inovacije i umjetnosti, otvarajući vrata novim dimenzijama kreativnog izražavanja.
Jeff Mills i Jil Sander nas pozivaju da razmišljamo izvan okvira i istražujemo koliko duboko moda i muzika mogu proživjeti u savršenoj harmoniji, potaknuti maštovitost i inspiraciju.
Ovo nije prvi put da se Jeff Mills udružio s nekom modnom markom u istraživanju umjetnosti i stila. Prošlog decembra, radio je muziku za spektakularnu reviju Diora ispred veličanstvenih piramida u Gizi, što je bila jedinstvena i spektakularna fuzija mode i muzike.