L’Oreal je jedan od najpopularnijih i najpoznatijih kozmetičkih brendova na svijetu. Posluje u više od 150 zemalja i ima globalni portfolio od preko 30 brendova. U svojoj analizi, Brand Finance je utvrdio da su se ključne mjere prepoznatljivosti prema L’Oréalu povećale. Ovaj porast može se pripisati digitalnim marketinškim strategijama tvrtke i poboljšanoj online prisutnosti. Iskorištavanjem svoje ogromne društvene mreže (više od 10 miliona pratitelja na Instagramu i više od 438.000 pratitelja na TikToku), brend je poboljšao svoju prepoznatljivost među mlađim potrošačima, proizvodeći vizualno privlačan sadržaj koji često vode popularni influenseri. Nadalje, L’Oréal se također može pohvaliti inovativnim i kontinuirano širućim rasponom proizvoda, ključnim atributom koji je identificiran u investicijskom stupu njegove snage brenda. Vrijednost brenda je porasla za 7%, procijenjen je na 12 milijardi američkih dolara.
Svake godine, vodeća savjetodavna kompanija za procjenu vrijednosti brendova, Brand Finance, testira 5.000 najvećih brendova i objavljuje više od 100 izvještaja, rangirajući brendove u svim sektorima i zemljama. Svjetskih 50 najvrijednijih i najjačih kozmetičkih brendova uključeno je u godišnje rangiranje Brand Finance Cosmetics 50 za 2023. godinu.
Nakon imenovanja novog izvršnog direktora, Nicolasa Hieronimusa, L’Oréal je također proširio svoje napore u digitalnoj transformaciji i održivosti. L’Oréal je lansirao dva nova prototipa tehnologije na sajmu CES 2023: HAPTA, ručni računalni aplikator za šminkanje dizajniran za ljude s ograničenom pokretljivošću ruku i ruku, te L’Oréal Brow Magic, elektronički aplikator za obrve koji omogućuje korisnicima da u samo nekoliko sekundi postignu personaliziran izgled obrva.
Brand Finance je također rangirao L’Oréal kao brend s najvišom vrijednošću percepcije održivosti, s vrijednosti SPV od 1,24 milijarde američkih dolara. Osim toga, L’Oréal je po četrnaesti put priznat od strane Ethisphere kao jedna od najetičnijih kompanija na svijetu. U znak priznanja za njegove napore u promicanju odgovornosti prema okolišu, raznolikosti, jednakosti i inkluziji u industriji parfema, Fondacija za parfeme dodijelit će Hieronimusu nagradu Hall of Fame u junu 2023.