Postoji mnogo različitih načina da se bude džentlmen, ali svi članovi Givenchyjevog Gentleman Society imaju jednu zajedničku stvar: oštre društvene vještine, način ponovnog osmišljavanja pravila dok ostaju lojalni svojim obavezama i vrijednostima. Oni predstavljaju višestruku muškost koja kombinuje eleganciju, poštovanje, otvorenost i brigu prema drugima, sa željom da imaju pozitivan utjecaj na svijet. Oni mjenjaju igru sa svih strana, povezani odvažnim, ujedinjujućim mirisom.
Danas je početak novog poglavlja u Gentleman Societyju. Givenchy lansira Gentleman Society Eau de Parfum Extrême, miris kreiran za njegove najodvažnije članove željne uzbuđenja koji žele nadmašiti sebe. Za one koji žele da žive intenzivno, bez oklijevanja ili ograničenja.
Gentleman Society Eau de Parfum Extrême bočica čuva kodove originalnog vizuelnog identiteta parfemske vode: jake, uglađene linije, crni unutrašnji lak i minimalistički čep. Zamišljena kao simbol okupljanja, boca je ukrašena 4G logom u središtu – završnim dodirom na svim dizajnima Givenchy kuće. Za Eau de Parfum Extrême, ovaj prepoznatljiv amblem poprima tamniju, radikalniju metalno sivu nijansu.
Kućište je prekriveno crnim lakom i uokvireno hromiranim detaljima – polarna suprotnost njegovom Eau de Parfum parfemu.
Gentleman Society Eau de Parfum Extrême nosi mirisni potpis Givenchy mirisa: dualnost uparivanja cvijeća i drveta koje je iznova osmislila glavna parfimerka Karine Dubreuil sa odvažnim, neočekivanim akordima. Gornje note otvaraju se novim začinjenim i aromatičnim mirisom: esencija paprene mente stapa se s esencijom muškatne žalfije kako bi stvorila upečatljiv nalet svježine, u kontrastu s toplim i živim notama muškatnog oraščića.
Srčani akord originalne parfemske vode Gentleman Society (apsolut narcisa, ekstrakt irisa i kvartet vetivera) skuplja teksturu zahvaljujući neočekivanom apsolutu etiopske kafe. Čini se da je ova nota kafe zasjenjena zahvaljujući gornjim notama mirisa pepermint, otkrivajući njegove najdublje, najtamnije aspekte.
Organski kedar sa Himalaja i sandalovina iz Australije – već prisutni u Eau de Parfum – pojačani su esencijom indonežanskog pačulija, čije elegantne aspekte usavršavaju u ovaj novi, intenzivan i sofisticiran miris. Ukusno pečena nota postaje još zaraznija i senzualnija s razvijajućim baznim notama apsoluta vanilije.
Benjamin Clementine – multitalentovani britanski umjetnik, kompozitor, pjevač, pjesnik i glumac – utjelovljuje duh Gentleman Society. Sa svojim nagrađivanim albumima, hvaljenim spisima i filmskim ulogama koje kradu scene, ovaj samouki Britanac porijeklom iz Gane požnjeo je prednosti ogromnog bogatstva koje multikulturalni život može donijeti. On stvara bogatu i obećavajuću karijeru, a sve to oličava tip modernosti, velikodušnosti i elegancije koja pripada samo njemu.
U reklamnom vizualu vidimo ga okruženog sa još dva člana Givenchyjeve ekipe. Zajedno, oni čine šik i nervozan trio novih džentlmena. Iza njih, vrata Gentleman Society su obećavajuće poluotvorena, odmah prepoznatljiva po 4G logotipu i crnom laku izvučenom iz dizajna boce.
Na ovoj ultramodernoj pozadini, sva trojica muškaraca zrače nepokolebljivim, samouvjerenim samopouzdanjem.
Givenchy-jev asortiman mirisa za muškarce također uključuje Gentleman mirise koji utjelovljuju tipičnu eleganciju brenda i bezvremensku prefinjenost. Eau de Parfum Boisée i Réserve Privée su kamen temeljac ovog asortimana, ističući se svojim jedinstvenim, sofisticiranim mirisnim potpisima koji se poigravaju sa Givenchy-jevim amblematičnim kontrastom cvijeća i drveta.
Unutar Gentleman Eau de Parfum Boisée, plemeniti iris obavijen gorućim drvetom stvara zadivljujuću alhemiju – neočekivani kontrast između strastvene snage gurmanskog drveta i mekoće puderastog cvijeta. Rezultat je senzualan, topao trag. Gentleman Réserve Privée razotkriva bogat, jedinstven miris koji spaja stručnost i mirisne univerzume dva majstora parfimera i majstora destilatora viskija. Senzualnost drveta ćilibara kombinira se sa svijetlim irisom i prirodnim apsolutom viskija koji potiče iz škotske destilerije.