Novi L’Interdit donosi miris narandžinog cvijeta ubranog pod suncem Tunisa

Release Date
06/03/2023

Prvobitno kreiran 1957. godine od strane Huberta de Givenchyja, L’Interdit je ponovo osmišljen kao Eau de Parfum 2018. godine, kao hrabar poziv da se oslobodite konvencija. Uz L’Interdit Millésime Edition Burning Neroli izdanje iz 2023., kuća sada prikazuje simboličan sastojak L’Interditovog cvjetnog buketa: cvijet narandže, a posebno eterično ulje nerolija, koji definira mirisni identitet ove očaravajuće kompozicije.

 

Neroli u svom svom svijetu

Kreatorke parfema Fanny Bal, Anne Flipo i Dominique Ropion crpili su inspiraciju iz mnogih aspekata cvijeta narandže: Naša polazna tačka bio je cvijet narandže, jedan od L’Interditovih prepoznatljivih sastojaka. U ovom izdanju željeli smo staviti naglasak na esenciju nerolija i iznijeti njegove cvjetne, svježe, oštre citrusne note.

Cvijet narandže koji se koristi u mirisima L’Interdit uzgaja se pod suncem Tunisa u Nabeulu i posebno se bere za Givenchy. Zahvaljujući stručnoj izradi, cvijet oslobađa sve svoje mirisno blago u eterično ulje nerolija kroz blistavu, čistu toplinu pare. Ova metoda destilacije predaka hvata sav sjaj cvijeta i otkriva njegove najplemenitije aspekte.

Cvijet narandže stvara svježi, osunčani neroli koji izražava svu dualnost osjećaja trenutne topline i blistave svjetlosti. Ovu užarenu cvjetnu notu pojačavaju sočna gorka narandža i vatreni đumbir. Zatim ga podiže L’Interdit prepoznatljiva drvena baza s elegantnim akcentima pačulija i vetivera.

L’Interdit Millésime Edition Burning Neroli otkriva cvjetni, drveni miris pun kontrasta, istovremeno vatren i očaravajući.

Sljedljivost i društvena predstavljenost

U skladu sa politikom društvene i ekološke odgovornosti kuće pod nazivom Odvažnost ponovnog pronalaženja, Givenchy Parfums nabavlja cvijet narandže od dobavljača iz Tunisa koji nije poznat samo po kvaliteti cvijeća već i po svojoj posvećenosti okolišu i lokalnom stanovništvu.

Cvjetovi narandže se beru u aprilu svake godine iz voćnjaka koji se nalaze u savršenoj klimi. Cvjetovi se čuvaju cijeli životni vijek tako da se najbolje kvalitete mirisa održavaju kada se tretiraju. Pupoljci se beru ručno sa malih porodičnih farmi. Potom se destiliraju u stoljetnoj fabrici u regiji Nabeul, što znači manji put između žetve i destilacije.

Ovaj lanac snabdijevanja u Tunisu garantuje izvrsnost tokom berbe i tretmana cvijeta narandže, a istovremeno donosi velike pozitivne promjene na društvenom i ekološkom planu. Prošao je UEBT procjenu u decembru 2021. i petomjesečnu evaluaciju na terenu 2022. koju je predvodio PurProjetTM. Ova kompanija ima za cilj jačanje moći lokalne zajednice, a njeni projekti su usredsređeni na prirodu i njenu ulogu u očuvanju zanatskog znanja.

Idući još dalje u svojim obavezama, Givenchy Parfums je odlučio podržati socijalni program koji osnažuje muškarce i žene koji beru cvijet narandže. Napravljen u saradnji sa svojim partnerom LMR, projekat pruža besplatne časove pismenosti i računanja koji su neophodni za unapređenje vještina lokalnog stanovništva. Ukupno, FACE, tuniska organizacija poznata po kvalitetu svojih programa osnaživanja, ponudila je više od 200 nastavnih sati za 30 korisnika.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.