adidas je lansirao adidas Sportswear, label koji cilja na potroลกaฤe generacije Z i prvo je sluลพbeno lansiranje pod-etikete brenda u viลกe od 50 godina, inspirirana i napravljena za sljedeฤu generaciju kulturnih pionira, od kojih je jedna od njih mlada glumaฤka zvijezda Jenna Ortega.
Smjeลกtena izmeฤu brendova adidas Originals i Performance, label Sportswear spaja sport i stil, sadrลพavajuฤi komade kao ลกto su fudbalski dresovi, trenerke i atletske haljine.
– Znamo da ลพivotni stil raste brลพe od performansi. Ova kolekcija omoguฤuje Adidasu da istraลพi tu priliku i prilagodi se promjenama koje vidimo na trลพiลกtu, rekla je Aimee Arana, adidasova generalna direktorica za sportsku odjeฤu i treninge.
Na prvoj kolekciji brenda Sportswear radilo se 18 mjeseci. Zvijezdi Netflixove serije Wednesday pridruลพili su se australska fudbalerka Mary Fowler i juลพnokorejski fudbaler Heung-min Son.
Sama kolekcija spaja najnoviju tehnologiju performansi brenda sa stilom bez napora, udobnoลกฤu i svestranoลกฤu Originals asortimana, pri ฤemu su AVRYN i Tiro Suit u centru paลพnje.
Lansiranje brenda Sportswear predstavlja prekretnicu za adidas. Kompanija je imenovala bivลกeg glavnog izvrลกnog direktora Pume, Bjorna Guldena (Guldena) za glavnog izvrลกnog direktora, nedugo nakon zatvaranja svog prethodno popularnog pod-brenda Yeezy.
Yeezy je bio popularan meฤu milenijalcima i potroลกaฤima generacije Z i bio je meฤu stilovima kojima se najviลกe trgovalo na platformi za preprodaju tenisica StockX u posljednje dvije godine. Prihodi adidasa porasli su 11 posto na 6,4 milijarde eura u treฤem kvartalu 2022.