Prvi put nakon 50 godina adidas lansirao novi label

Release Date
03/02/2023
naslovna fotografija
@madkulture

adidas je lansirao adidas Sportswear, label koji cilja na potroลกaฤe generacije Z i prvo je sluลพbeno lansiranje pod-etikete brenda u viลกe od 50 godina, inspirirana i napravljena za sljedeฤ‡u generaciju kulturnih pionira, od kojih je jedna od njih mlada glumaฤka zvijezda Jenna Ortega.

Smjeลกtena izmeฤ‘u brendova adidas Originals i Performance, label Sportswear spaja sport i stil, sadrลพavajuฤ‡i komade kao ลกto su fudbalski dresovi, trenerke i atletske haljine.

 

– Znamo da ลพivotni stil raste brลพe od performansi. Ova kolekcija omoguฤ‡uje Adidasu da istraลพi tu priliku i prilagodi se promjenama koje vidimo na trลพiลกtu, rekla je Aimee Arana, adidasova generalna direktorica za sportsku odjeฤ‡u i treninge.

Na prvoj kolekciji brenda Sportswear radilo se 18 mjeseci. Zvijezdi Netflixove serije Wednesday pridruลพili su se australska fudbalerka Mary Fowler i juลพnokorejski fudbaler Heung-min Son.

Sama kolekcija spaja najnoviju tehnologiju performansi brenda sa stilom bez napora, udobnoลกฤ‡u i svestranoลกฤ‡u Originals asortimana, pri ฤemu su AVRYN i Tiro Suit u centru paลพnje.

 

Lansiranje brenda Sportswear predstavlja prekretnicu za adidas. Kompanija je imenovala bivลกeg glavnog izvrลกnog direktora Pume, Bjorna Guldena (Guldena) za glavnog izvrลกnog direktora, nedugo nakon zatvaranja svog prethodno popularnog pod-brenda Yeezy.

Yeezy je bio popularan meฤ‘u milenijalcima i potroลกaฤima generacije Z i bio je meฤ‘u stilovima kojima se najviลกe trgovalo na platformi za preprodaju tenisica StockX u posljednje dvije godine. Prihodi adidasa porasli su 11 posto na 6,4 milijarde eura u treฤ‡em kvartalu 2022.

Zeen is a next generation WordPress theme. Itโ€™s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.