adidas je lansirao adidas Sportswear, label koji cilja na potrošače generacije Z i prvo je službeno lansiranje pod-etikete brenda u više od 50 godina, inspirirana i napravljena za sljedeću generaciju kulturnih pionira, od kojih je jedna od njih mlada glumačka zvijezda Jenna Ortega.
Smještena između brendova adidas Originals i Performance, label Sportswear spaja sport i stil, sadržavajući komade kao što su fudbalski dresovi, trenerke i atletske haljine.
– Znamo da životni stil raste brže od performansi. Ova kolekcija omogućuje Adidasu da istraži tu priliku i prilagodi se promjenama koje vidimo na tržištu, rekla je Aimee Arana, adidasova generalna direktorica za sportsku odjeću i treninge.
Na prvoj kolekciji brenda Sportswear radilo se 18 mjeseci. Zvijezdi Netflixove serije Wednesday pridružili su se australska fudbalerka Mary Fowler i južnokorejski fudbaler Heung-min Son.
Sama kolekcija spaja najnoviju tehnologiju performansi brenda sa stilom bez napora, udobnošću i svestranošću Originals asortimana, pri čemu su AVRYN i Tiro Suit u centru pažnje.
Lansiranje brenda Sportswear predstavlja prekretnicu za adidas. Kompanija je imenovala bivšeg glavnog izvršnog direktora Pume, Bjorna Guldena (Guldena) za glavnog izvršnog direktora, nedugo nakon zatvaranja svog prethodno popularnog pod-brenda Yeezy.
Yeezy je bio popularan među milenijalcima i potrošačima generacije Z i bio je među stilovima kojima se najviše trgovalo na platformi za preprodaju tenisica StockX u posljednje dvije godine. Prihodi adidasa porasli su 11 posto na 6,4 milijarde eura u trećem kvartalu 2022.