WAGA, brend iz Konjica specijaliziran za drvorezbarenje i izradu predmeta za dom od drveta, koji je osnovala arhitektica Jasmina Dizdareviฤ, najavljuje lansiranje unaprijeฤene stranice web trgovine waga.ba. Novu web trgovinu prati i brend kampanja za novu kolekciju, a korisnicima ฤe se omoguฤiti olakลกani naฤin naplate, bolje iskustvo kupovine i ubrzani shipping u EU zemlje.
Nova kolekcija proizvoda WAGA predstavlja ekskluzivnu selekciju najprodavanijih dekorativnih komada poput Sahar, Dunya i Val u bijelom javoru, svjetlijoj nijansi drveta koja ฤe privuฤi ljubitelje minimalistiฤkog stila i njeลพnih, pastel tonova za dom.


WAGA web trgovina korisnicima i ljubiteljima ovog tradicionalnog zanata pruลพa detaljnije informacije o proizvodima, procesu izrade i vrijednostima svakog malog umjetniฤkog djela. Intuitivan dizajn stranice i nova tehniฤka rjeลกenja vode nas kroz priฤu brenda i olakลกavaju proces odabira i pregleda proizvoda. Dodatno, omoguฤena je personalizacija proizvoda za posebno vaลพne poklone, pruลพajuฤi kupcima moguฤnost da dodaju izgravirane detalje na svoje proizvode.
– Naลกa priฤa poฤinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ruฤno izraฤene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, preteลพno bosanskog oraha, javora i jasena. To je priฤa o strasti prema estetici, tradiciji i ruฤnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko-bosanski drลพavljanin i poduzetnik, postao je suosnivaฤ naลกeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odluฤio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem naลกeg projekta, ali i kroz put u ovu staru bosansku tradiciju. Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pruลพaju i oฤuvanju naลกeg starog zanata, kaลพe Jasmina Dizdareviฤ, idejna kreatorica i suosnivaฤica brenda Waga.


Nova kampanja, koju je fotografisala i stilizirala mlada i izuzetno talentovana Ines Selimoviฤ, predstavlja unikatan odabir za WAGA brend. Sam proces fotografisanja bio je oliฤenje filozofije sporog ลพivota, s tim da je foto rad bio moguฤ samo nekoliko sati dnevno kada je sunฤeva svjetlost bila idealna za stvaranje ลพeljenog ambijenta i sjenki. Rezultat se vidi, kroz predstavljanje predmeta u sasvim novom izdanju.
Kampanja, koja je prva za WAGA s modelom, takoฤer prikazuje magiฤnu Selmu Hadลพiosmanoviฤ, ฤija gracioznost, toplina i snaลพan karakter savrลกeno predstavljaju lice WAGA brenda.


Povodom lansiranja nove web trgovine i kolekcije, WAGA daruje promotivni popust od 20% od ฤetvrtka 6. juna do ponedjeljka 10. juna na sve narudลพbe bez minimalnog iznosa sa kodom WAGA20.
Konjiฤko drvorezbarstvo je upisano od 2017. godine na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baลกtine ฤovjeฤanstva od strane UNESCO-a.
Za viลกe informacija, posjetite WAGA

