U Toyota salonu u Sarajevu juฤer je prezentovan novi Toyota Avensis.ย Sa svojim stilom, novim motorima te inovativnom tehnologijom, novi Avensis svakom ฤe kupcu olakลกati izbor. Bez obzira na izvedbu ili razinu opremljenosti, dizajniran je kako bi bio otmjen, pouzdan, siguran i udoban na svakom putovanju.ย Dizajniran, razvijen i proizveden u Evropi, viลกe od 1.711.800 primjeraka Avenisa kroz ฤetiri generacije pojavilo se na evropskim cestama, od lansiranja krajem 1997. godine.
Kvaliteta, izdrลพljivost i pouzdanost oduvijek su bili najveฤi argumenti za kupnju Avensisa. Joลก uvijek aktualni model kontinuirano je visoko pozicioniran u popularnom D-segmentu, a proลกle je godine primio najviลกu ocjenu u njemaฤkom J.D. Power Vehicle Ownership Satisfaction โ anketi zadovoljstva vlasnika automobila.
Iako je Avensis tradicionalno privlaฤan fiziฤkim kupcima i pravnim osobama kao idealno flotno vozilo, ipak su posljednji bez sumnje ฤinili najveฤu bazu kupaca na europskom trลพiลกtu. Novi model, stoga, ima zadatak zadovoljiti sve dosadaลกnje i nov potrebe poslovnjaka, a istovremeno poveฤati otmjenost te ispuniti sve zahtjevnija oฤekivanja od strane privatnih kupaca za veฤim luksuzom, udobnoลกฤu i moguฤnostima personalizacije dinamiฤnijim i modernim izgledom.
Kao takav, novi model Avensisa dizajniran je kako bi svojim kupcima ponudio znaฤajna poboljลกanja kroz sljedeฤih pet kljuฤnih stavki:
1. Stil โ novi, viลกe prestiลพniji i dinamiฤniji vanjski dizajn s LED svjetlima. Limuzinska i karavanska izdanja novog Avensisa dizajnirana su kako bi se isticala u klasi karakteristiฤnim i dinamiฤnim izgledom. Novi Avensis jasno istiฤe svoju prisutnost: duลพina automobila je sada poveฤana za 40 mm, a prednji kraj je odvaลพan โ prestiลพna interpretacija Toyotine prepoznatljive โUnder Priorityโ i โKeen Lookโ dizajnerske filozofije.
2. Kvaliteta unutraลกnjosti i udobnost โ potpuno nova, elegantnija i poboljลกana kabina istiฤe kvalitetu unutraลกnjosti, udobnost, bogatu razinu opremljenosti, izbor boja te smanjenu razinu buke, vibracija i ลกumova. Novi i deblji materijali omoguฤuju dodatnu zvuฤnu apsorpciju i time izolaciju, ฤime je posljediฤno i karoserija automobila zbog ugradnje izolacijskog materijala postala ลกira โ ฤineฤi je time dinamiฤnijom oku.
3. Sigurnost โ znaฤajna nadogradnja sigurnosnih tehnologija u odnosu na model na odlasku ฤini Avensisa vodeฤim u segmentu po pitanju aktivne sigurnosti i vozaฤevih sustava pomoฤi. Na svakom modelu Avensisa, nova tehnologija Toyota Safety Sense dostupna je kao serijska oprema.
4. Razina opreme i vrijednost za novac โ nova, sada jasnije definirana razina opremljenosti s vodeฤom u klasi serijskom opremom, bogatom naprednim tehnoloลกkim i sigurnosnim rjeลกenjima koji voลพnju ฤine ugodnijom i lakลกom.
5. Uลพitak u voลพnji i troลกkovi odrลพavanja โ dva nova dizelska motora, niลพa emisija CO2 kroz ฤitavu ponudu modela, veฤi servisni intervali uz smanjene troลกkove samog servisa, te poboljลกanja podvozja za izraลพenije vozne osobine.
Toyota predviฤa da navedena poboljลกanja neฤe samo potaknuti veฤu lojalnost meฤu postojeฤim kupcima Avensisa, veฤ ฤe znaฤajno privuฤi nove kupce s odliฤnom ponudom, koju ovaj Avensis najbolje predstavlja.
Dizelski motori
Ponuda od pet motora donosi izbor izmeฤu dva dizelska, a oba su potpuno nova: 1,6-litreni D-4D sa 112 KS koji stiลพe i u novom Aurisu, te emitira 11 g/km manje CO2 od veฤeg 2,0-litrenog dizelaลกa kojeg zamjenjuje โ ukupno 108 g/km. S druge strane, premijerno se pojavljuje u Toyotinoj ponudi i novi 2,0-litreni D-4D motor sa 143 KS, koji zamjenjuje dosadaลกnji 2,2-litreni dizelski motor uz 24 g/km manje CO2, ukupno 119 g/km.
Troลกkovi odrลพavanja dizelskih modela Avensisa smanjeni su poveฤavanjem servisnog intervala, na oba modela do 20.000 kilometara, te smanjenjem trogodiลกnjih servisnih troลกkova u periodu od tri godine ili 90.000 kilometara za 20% kod oba modela.
Benzinski motori
Smanjenje potroลกnje goriva i poboljลกanja po pitanju emisije CO2 ujedno su odraฤena na postojeฤim benzinskim motorima: 1,6-litrenom motoru sa 132 KS, 1,8-litrenom motoru sa 147 KS i 2,0-litrenom motoru sa 152 KS.
Smanjenje u potroลกnji goriva postignuto je kroz veฤi kompresijski omjer, optimiziranje kuta ubrizgavanja i trenutka paljenja smjese, adaptaciju teflonskog premaza kako bi se smanjilo trenje i automatsko zatezanje pomoฤnog remenja.
foto_FBL










