Alduk kolekcija

Alduk novu kolekciju predstavio neočekivanom kampanjom

Release Date
28/04/2022
fotografije
Jelena Balić / Alduk

Prepoznatljivo ime hrvatske modne scene, ALDUK, predstavio je novu kolekciju u kojoj je posebnu pažnju privukla torbica Mignonne. Micro torbica izrađena od kože dolazi u 6 boja i odiše chic karakterom, piše Grazia.

Da, nova kolekcija je u svakom smislu nova, svježa pristupom dizajnu i prezentaciji istog. Odlučili smo se pozabaviti bojama, modelima koji laskaju tijelu i publici ponuditi mogućnost ‘modnog tindera’. Sami biraju željeni model, veličinu i jednu od sedam mogućih boja kako bi došli do svojeg idealnog ‘partnera’. U ovom slučaju modnog partnera tj. novih haljina, hlača, topa ili pak nekog od modnih dodatka iz najnovije kolekcije za proljeće i ljeto rekao je dizajner Ivan Alduk kao uvod u predstavljanje nove kolekcije Smiley.

Alduk

Kako je istaknuo nije se želio takmičiti sam sa sobom kako bi predstavio još ljepšu kampanju od prethodnih, želio je prerdstaviti nešto novo, neočekivano, uzbudljivo i drugačije. U tome mu je pomogla Jelena Balić, zahvaljujući njoj nova ALDUK kampanja je totalni vizualni zaokret.

Moramo si priznati da je danas izuzetno teško predstaviti nešto novo, privući pažnju javnosti, struke i klijenata jer smo svi pretrpani informacijama i podražajima te asimilirani na iste. Na prvom sastanku oko nove kampanje, Jeleni sam rekao da ne dolazi u obzir klasično lijepa kampanja s cvijećem i eteričnim izvijanjem modela već hoću sirovo, nesavršeno, životno, šokantno i neočekivano. Mislim da naši životi tako zadnje dvije godine izgledaju, stoga sam htio da naša kampanja bude pečat vremena. Nakon ovakvog projekta više ne možete predvidjeti što ću napraviti sljedeće, a zar to nije čar koju jedan modni brend treba nuditi? pita se dizajner koji nam je ponudio preko trideset modela u novoj kolekciji.

alduk nova kolekcija

Kompletna kampanja izaziva reakciju, pomalo šokira, pomalo nam hrani libido, pomalo uvećavamo izobličene vizuale kako bismo vidjeli nove modele haljina, ali u svakom slučaju privlači našu pažnju. Uvećavamo i ovog muškog modela koji nam je ponudio ne samo savršeno tijelo već i komad kože koji želimo a kojim je sakrio svoj komad.

Sličan vizual za kožne torbice s muškim modelom koji skriva svoje intimne dijelove torbicom vidjeli smo u julu 2019. kad je bh. brend Buub. predstavio kampanju sa prilično provokativnim fotografijama sa sloganom Oni ne prodaju muda pod bubrege. Bila je to vrlo smjela i odvažna kampanja koja se difrencirala od do sada viđenih kampanja sličnih domaćih brendova.

Ivana Brajdić je izvrsno odigrala ulogu pred objektivom Jelene Balić, dok je ludi set s balonima i smajlićima osmislio sam dizajner. Dajana Pajkić se krije iza neočekivana makeupa, a stajling kose je djelo Jasmine Salo za YS Parlour. Nova ALDUK kolekcija je već dostupna u dizajnerovom dućanu na adresi Trg kralja Tomislava 19 u Zagrebu, a uskoro i na alduk.hr.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.