Alduk kolekcija

Alduk novu kolekciju predstavio neočekivanom kampanjom

Datum objave
28/04/2022
fotografije
Jelena Balić / Alduk

Prepoznatljivo ime hrvatske modne scene, ALDUK, predstavio je novu kolekciju u kojoj je posebnu pažnju privukla torbica Mignonne. Micro torbica izrađena od kože dolazi u 6 boja i odiše chic karakterom, piše Grazia.

Da, nova kolekcija je u svakom smislu nova, svježa pristupom dizajnu i prezentaciji istog. Odlučili smo se pozabaviti bojama, modelima koji laskaju tijelu i publici ponuditi mogućnost ‘modnog tindera’. Sami biraju željeni model, veličinu i jednu od sedam mogućih boja kako bi došli do svojeg idealnog ‘partnera’. U ovom slučaju modnog partnera tj. novih haljina, hlača, topa ili pak nekog od modnih dodatka iz najnovije kolekcije za proljeće i ljeto rekao je dizajner Ivan Alduk kao uvod u predstavljanje nove kolekcije Smiley.

Alduk

Kako je istaknuo nije se želio takmičiti sam sa sobom kako bi predstavio još ljepšu kampanju od prethodnih, želio je prerdstaviti nešto novo, neočekivano, uzbudljivo i drugačije. U tome mu je pomogla Jelena Balić, zahvaljujući njoj nova ALDUK kampanja je totalni vizualni zaokret.

Moramo si priznati da je danas izuzetno teško predstaviti nešto novo, privući pažnju javnosti, struke i klijenata jer smo svi pretrpani informacijama i podražajima te asimilirani na iste. Na prvom sastanku oko nove kampanje, Jeleni sam rekao da ne dolazi u obzir klasično lijepa kampanja s cvijećem i eteričnim izvijanjem modela već hoću sirovo, nesavršeno, životno, šokantno i neočekivano. Mislim da naši životi tako zadnje dvije godine izgledaju, stoga sam htio da naša kampanja bude pečat vremena. Nakon ovakvog projekta više ne možete predvidjeti što ću napraviti sljedeće, a zar to nije čar koju jedan modni brend treba nuditi? pita se dizajner koji nam je ponudio preko trideset modela u novoj kolekciji.

alduk nova kolekcija

Kompletna kampanja izaziva reakciju, pomalo šokira, pomalo nam hrani libido, pomalo uvećavamo izobličene vizuale kako bismo vidjeli nove modele haljina, ali u svakom slučaju privlači našu pažnju. Uvećavamo i ovog muškog modela koji nam je ponudio ne samo savršeno tijelo već i komad kože koji želimo a kojim je sakrio svoj komad.

Sličan vizual za kožne torbice s muškim modelom koji skriva svoje intimne dijelove torbicom vidjeli smo u julu 2019. kad je bh. brend Buub. predstavio kampanju sa prilično provokativnim fotografijama sa sloganom Oni ne prodaju muda pod bubrege. Bila je to vrlo smjela i odvažna kampanja koja se difrencirala od do sada viđenih kampanja sličnih domaćih brendova.

Ivana Brajdić je izvrsno odigrala ulogu pred objektivom Jelene Balić, dok je ludi set s balonima i smajlićima osmislio sam dizajner. Dajana Pajkić se krije iza neočekivana makeupa, a stajling kose je djelo Jasmine Salo za YS Parlour. Nova ALDUK kolekcija je već dostupna u dizajnerovom dućanu na adresi Trg kralja Tomislava 19 u Zagrebu, a uskoro i na alduk.hr.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Brend inspirisan pričama žena kojih više nema, a koje su se borile za svoju slobodu