Javnost je posljednjih mjesec dana na društvenim mrežama prilično bila zaintrigirana teaser kampanjom BUUB. iza koje se krije novi bh. brend torbi i modnih dodataka od kože. Prvi proizvod koji je lansiran na tržište je uniseks BUUB.reg, torba koja trenutno je jedan od nezaobilaznih modnih trendova kod žena i muškaraca, isključivo domaći proizvod, dizajniran i rađen u Bosni i Hercegovini.
Kampanju prate prilično provokativne fotografije sa sloganom Oni ne prodaju muda pod bubrege. Vrlo smjela i odvažna kampanja koja se difrencirala od do sada viđenih kampanja sličnih domaćih brendova. Zaštitna lica kampanje su top model Enisa Njemčević i Zoran Cvjetković, koji su hrabro iznijeli i promovisali ovaj brend.
Najavne fotografije je radila izvrsna Vanja Lisac, kreativni direktor kampanje Jaan Amir Alić. Make up Renata Ponjević, hair Ensar Dervišbegović, post produkcija Sanela Babić.
BUUB. se za sada može naručiti online preko njihovih profila, a najavljuju uskoro nove proizvode koje će po prvi puta u BiH biti rađeni u koloboraciji sa domaćim i regijskim dizajnerima.