U nedjelju, 9. novembra 2014. sjajnim nastupom Ibrahima Maaloufa i njegove osmočlane skupine završen je 18. Jazz Fest Sarajevo. Publika je uživala u odličnoj izvedbi, čak su uz Ibrahimovu asistenciju horski pjevali melodiju kompozicije Beirut objavljene na albumu Diagnostic iz 2011. godine. Međutim, ono što je posebno izazvalo emocije jeste priča o nastanku te kompozicije koju je s publikom podijelo Maalouf, napominjući kako su Sarajevo i Bosna i Hercegovina jedno od rijetkih mjesta u kojima publika u potpunosti može razumjeti njegova osjećanja vezana za rat i ratna razaranja, a koja su dovela do nastanka ove kompozicije.
U jednom intervjuu za Emaho magazin izjavio je kako mu je album Diagnostic bio nešto kao terapija i da je imao mnogo stvari kojih se morao riješiti, stresa iz djetinjstva koji mu je donio rat u njegovoj zemlji, zatim poteškoće zbog nepoznavanja francuskog jezika u stranoj zemlji. Zato je odlučio započeti svoju terapiju u razgovoru sa prijateljima i roditeljima, o sebi, o djetinjstvu. I dijagnoza je bila veoma loša, rekao je Ibrahim. Zato je odlučio sve te emocije prenijeti kroz muziku. Tako je nastao album Diagnostic. Svaka od pjesama je posvećena nekome od članova njegove porodice i njegovom porijeklu.
Na koncertu u Sarajevu Maalouf je ispričao kako je nastanak kompozicije Beirut inspiriran njegovim prvim samostalnim odlaskom u Liban 1992. godine nakon okončanja dugogodišnjeg rata. Imao je samo 12 godina kad je prvi put posjetio Beirut, svoj rodni grad. Šetao je ulicama ratom razrušenog grada i po glavi mu se motala neka melodija. Šetajući naišao je na vojsku i pokolj izazvan automobil-bombom. Prestrašen i zbunjen stavio je walkman na uši i pustio muziku, svirali su Led Zeppelini.
Mnogo godina kasnije nastaje Beirut inspiriran razrušenim gradom i hard rock muzikom. Na koncertu njeno izvođenje bio je najemotivniji trenutak, sarajevska publika je osjetila svaku odsviranu notu i prenesenu emociju.