MAD Brussels završava godinu izložbom Duos en Résonances, koja ima za cilj produbiti dijalog između zanatstva i dizajna. U proteklih nekoliko mjeseci, šest različitih parova umjetnika zanatlija i dizajnera radilo je zajedno na zajedničkim projektima. Od decembra, ovi parovi će svoje rezultate izložiti u Centru za modu i dizajn u Briselu (Brussels Center for Fashion and Design). Od oblikovanih staklenih komada do vezova baziranih na kompjuterski generiranim uzorcima, rezultati različitih saradnji su se pokazali kao jedinstveni projekti. Izložba će biti otvorena od 6.12.2024. do 22.02.2025. u zgradi MAD Brussels (Nieuwe Graanmarkt 10, 1000 Brisel). Ulaz je slobodan, a izložba je otvorena za javnost od srijede do subote, od 10:00 do 18:00 sati.
Duos en Résonances
Duos en Résonances je projekt organizacije Wallonie Design pokrenut 2017. godine. Tokom šest mjeseci, šest parova umjetnika zanatlija i dizajnera radilo je na razvoju zajedničkog projekta ili ideje. Dizajneri imaju priliku raditi direktno sa stručnjacima za materijale i tehnike, dok zanatlije istražuju novi pristup i metode rada, što ih potiče da izađu izvan svoje svakodnevne prakse.
Cilj Duos en Résonances nije stvaranje komercijalnog proizvoda, već istraživanje materijala i inovativnih tehnika iz drugih zanatskih disciplina. Saradnja se fokusira na razmjenu iskustava, zajedničko razmišljanje i eksperimentisanje, kako bi i zanatlije i dizajneri mogli dodatno razviti svoju profesiju i vještine. Od 6. decembra, rezultati ovih saradnji bit će predstavljeni javnosti u MAD Brussels. Scenografiju izložbe, koja odražava eksperimentalnu prirodu projekta i prikazuje ne samo rezultate, već i ambicije, interese, eksperimente i istraživanja, osmislio je briselski dizajnerski studio Studio Plastique.
Šest dueta
Nakon javnog poziva za prijave, formirano je šest parova, od kojih je svaki započeo jedinstven projekat. Primjeri uključuju staklene oblike, novi koncept rasvjete i eksperimentalnu stolicu. Duo Angel Barrero i Julien Renault istraživao je primjenu tehnike mramorne štukature u slobodnoj formi, udaljavajući se od uobičajenih ograničenja tehnike kako bi kreirao savremen pogled na ovu pažljivu praksu koja datira iz 16. vijeka. Saradnja između Kennyja Damiana i Flore Mirande ističe dualitet između kompjuterski generisanih uzoraka i ručno rađenih vezova. Etienne Guillaume i Duplex Studio (Gaston Golstein) prilagodili su tehniku pisé, koja se koristi u građevinarstvu, za kreiranje predmeta, istražujući pritom životni ciklus i kraj upotrebnog vijeka predmeta izrađenih od sirove zemlje.
Frederik Rombach i Unfold (Claire Warnier i Dries Verbruggen) su kroz simboliku belgijskog vafla pokazali kako se ovi oblici, kada se izliju u staklo, mogu povezivati s drugim materijalima. Julien Moermans i Alice Pilastre istražili su vijek trajanja tapiserija i njihovih materijala – tako što su izostavili određene završne detalje i omogućili da se tepih vremenom izliže i na kraju raspadne. Duo John Dierickx i Frederik Delbart dekonstruira tradicionalne karakteristike dvodimenzionalnog vitraja, zamišljajući ih kao trodimenzionalne predmete, čime otkrivaju nove perspektive i neočekivane uglove.