Škoda Auto ove je godine u okviru godišnjeg Marketing Summita okupila predstavnike i predstavnice iz više od stotinu zemalja na kojima posluje, a domaćin događaja bila je Škoda Akademija u Istanbulu, smještena u hotelu Address, gdje se moderna elegancija besprijekorno spaja s historijskim šarmom.
Marketing Summit nije samo mjesto okupljanja, to je i prilika za sumiranje rezultata u jačanju brenda, predstavljanje budućih planova i dijeljenje najboljih praksi među zemljama u kojima Škoda posluje. Posebno zanimljiv segment samita je dodjela Škoda Best Practice Award, koja prepoznaje najuspješnije marketinške ideje i kampanje.
Ove godine zemlje su svoje primjere mogle nominirati u pet kategorija:
-
Jačanje brenda – nagrada za lokalnu ekstenziju globalne strategije brenda.
-
Pronicljiva kampanja – nagrada za rad koji najbolje razumije potrošače i kulturu.
-
Inovativni pristup – nagrada za ideje koje su privukle pažnju i imale značajan utjecaj.
-
Zanimljivo iskustvo – nagrada za aktivacije brenda kroz događaje, sponzorstva ili partnerstva.
-
Mali ali moćni – nagrada za male, genijalne ideje s ograničenim budžetom, ali velikim učinkom.
Bosna i Hercegovina je nominirala svoju ideju u kategoriji Mali ali moćni. Radi se o retrospektivnom videu s brend ambasadorom Robertom Decešinom, kroz koji su prikazani najljepši kadrovi naše zemlje, uz prezentaciju Škoda vozila, uključujući i električne modele. U snažnoj međunarodnoj konkurenciji, BiH je ušla među tri najbolje zemlje svijeta.
– Ovo je rezultat snage brenda u našoj zemlji. Naše tržišno učešće od prosječnih 22% jasno pokazuje privrženost kupaca, ali i kvalitetu prodajno-servisnih usluga naših ovlaštenih partnera, ističe Ismir Omeragić, Škoda brend menadžer.
Za Sanelu Jusić, Škoda marketing & PR menadžericu, priznanje je posebno emotivno: Biti među tri najbolja na svijetu i predstaviti našu zemlju pred kolegama na samitu, a još i na Dan državnosti, velika je čast. Sigurna sam da će naš video inspirisati mnoge da posjete Bosnu i Hercegovinu i realizuju slične projekte u svojim zemljama. Našu saradnju s Robertom Dacešinom nastavljamo, a već imamo planove za nove kreativne projekte u 2026.
Škoda Marketing Summit i nagrada Best Practice još jednom potvrđuju da i mali, lokalni projekti mogu imati globalni odjek – posebno kada dolaze iz zemlje s tolikim potencijalom za kreativnost i inovaciju.
