U intimnoj i luksuznoj atmosferi Vile Werner u Zagrebu, poznati hrvatski brend Robert Sever je prikazao novu kolekciju za sezonu jesen/zima 2024., pod nazivom Sophistique. Ovaj modni show donio je potpuno drugačiji koncept prikazivanja nove kolekcije stvarajući posebno iskustvo za prisutne među kojima su bili mnogi poznati – Nika Turković, Uršula Najev, Neven Ciganović, Andrea Andrassy, Marco Cuccurin i brojni drugi.
Za razliku od klasičnih runway prezentacija, ovaj show bio je inspiriran starim pariškim salonskim prikazivanjima s kraja prošlog stoljeća, gdje su posjetitelji mogli iz blizine promatrati svaki detalj odjevnih komada. Sophistique kolekcija inspirirana je ikoničnom revijom Johna Galliana iz 1994. godine te je na pravi način oživjela duh visoke mode u intimnom okruženju Vile Werner koja je poslužila kao idealna lokacije za ovakav tip prezentacije.
Jedan od ključnih elemenata ovog modnog događaja bio je i poseban olfaktivni doživljaj – posebnom parfemskom pratnjom u kojoj je svakome modelu stavljeno nekoliko kapi parfema iz selekcije Eveilleur, tako da su sve prostorije odisale bogatim i raskošnim mirisima kako bi cijela prezentacija bila još luksuznija.
Sophistique kolekcija sastoji se od 45 lookova, dominantno ženskih, ali uz dodatak nekoliko muških modela koji upotpunjuju cjelokupno viziju. Sever je pokazao svoju strast prema istraživanju različitih tkanina i tehnika, koristeći raskošne materijale poput brokata i žakarda dopremljenih iz Budimpešte. Kolekcija se ističe kombinacijom tradicionalnog krojenja i eklektičnih stilskih varijacija.
Dizajner također ističe: Sophistique je moja homage kolekcija i mnogi komadi se referiraju na neke od mojih dizajnerskih uzora, kao što su John Galliano, Dries van Noten te Christian Lacroix. Ovdje je prvi puta prisutan i baš vrlo evidentan moment mog klanjanja tim velikim umjetnicima, koji su me oblikovali kao dizajnera i doista sam kroz svoj rad želio pokazati koliko su utjecali na mene i moje stvaranje.
Kolekcija donosi bogatu paletu boja – od klasičnih crnih tonova do zagasitih nijansi s akcentima poput okera, ciglene i ljubičaste. Iako nosi elemente visoke mode, kolekcija zadržava nosivost i prepoznatljivu estetiku brenda, slaveći bezvremensku eleganciju i vrhunsko zanatsko umijeće.
Za Roberta ova kolekcija obilježava plodonosno razdoblje stvaranja jer se, osim dizajniranju odjeće i fotografiji, posjetio režiranja cjelokupnog događaja. Ovom prezentacijom najavljuje i svoj prvi redateljski iskorak u glazbenom svijetu koji će svjetlo dana ugledati za tjedan dana kada lansira video spot kojega je radio za mladog pjevača TONIJA.
Ova modna priča bila je moguća uz podršku sponzora i partnera: Eveilleur, PPD Global, Jane Iredale za makeup, Kuća četki & Prominent Hair za kosu, Prima, Villa Werner, Poche Paris, Story, Catering Kvatrić, Dj Omnious, Mađarski kulturni centar Zagreb te the Galerija agency.