Ispostavilo se da su glasine bile istinite: Versace je priredio drugu, tajnu reviju na kraju Sedmice mode u Milanu, na kojoj je prikazana kolekcija nastala u saradnji s kim drugim osim s Fendijem.
Za razliku od Balenciage x Gucci, te druge velike saradnje koja je ove godine iznenadila svijet visoke mode, Fendace je bila drugačija vrsta partnerstva. Umjesto zajedničkog dizajna, kreativni direktori oba talijanska luksuzna brenda zamijenili su uloge: Donatella Versace unijela je svoj ekstravagantan štih u Fendi, dok su Silvia Venturini Fendi i Kim Jones reinterpretirale Versaceovu viziju svojom stručnošću za krojenje i večernju odjeću.
Bila je to, kako je Donatella nazvala, historija u nastajanju. Dva brenda ne pripadaju istoj luksuznoj grupi, Fendi je dio LVMH -a, dok je Versace u vlasništvu Michaela Korsa, a niti Silvia niti Donatella nikada prije nisu dizajnirali za drugu marku. Pa ipak, njihove su historije jako povezane, Karl Lagerfeld, dugogodišnji dizajner modnih kuća Chanel i Fendi, kao i osnivačica Fendija Anna Fendi, bili su izuzetno bliski s Giannijem Versaceom.
Vesace by Fendi nspiriran je sredinom i krajem devedesetih i istražuje ideju dualnosti u brojnim rezanim komadima koji spajaju Fendi monogram s Versaceovim simbolom grčkog ključa. Nasuprot tome, Fendy by Versace je kreiran s punk rock pristupom ulijevajući već mladenački svijet Fendija u buntovne note nalik Cruelli De Vil.