Kako bi proširili svoju listu digitalnih inicijativa, talijanska modna kuća Gucci se udružila sa komanijom The Sandbox, blockchain virtelnim svijet, metaverse koji dozvoljava korisnicima da stvaraju, grade, kupuju i prodaju digitalnu imovinu u obliku igre.
Believe in the power of imagination, @gucci 🔮#GucciVault pic.twitter.com/NnHtF7kqk1
— The Sandbox (@TheSandboxGame) February 9, 2022
Kombinujući snage decentralizovane autonomne organizacije (DAO) i NFT-ova, Sandbox stvara decentralizovanu platformu za uspiješnu rastuću zajednicu. Lansiran je 2011. godine od strane firme Pixowl koja se bavi razvojem igrica za mobilne uređaje.
Detalji saradnje između kuće Gucci i Sandboxa su još uvijek u tajnosti, ikao saopštenje za javnost nagovještava šta bismo mogli očekivati.
Jedinstveno interaktivno modno iskustvo
Gucci i The Sandbox će sarađivati kako bi stvorili interaktivno modno iskustvo zasnovano na Vaultu, Guccijevom konceptualnom prostoru i mjestu susreta, navodi se u najavi.
Vault je jedan od Guccijev najnovijih poduhvata, online koncept prodavnica koja nas vodi u prošlost, sadašnjost i budućnost kuće, iskustvo koje funkcioniše kao vremenska mašina, arhiva, biblioteka, laboratorija i mjesto sastanka. U ovoj online prodavnici možete pronaći vintage komade, ali i radove novijih dizajnera. Bianca Saunders, Collina Strada i Ahluwalia su samo neki od svježih talenata istaknutih na platformi. Neki komadi, uključujući Jackie torbu iz 70-ih, ručno su oslikani, što ih čini jedinstvenim.
Odabrani metaverse modni predmeti koje su kreirali Gucci dizajneri bit će dostupni igračima i kreatorima, koji će moći da ih kupe, posjeduju i koriste u vlastitim kreiranim iskustvima koristeći besplatne alate za kreiranje VoxEdit i Game Maker kompanije The Sandbox, stoji u saopštenju za javnost.
Gucci je kupio zemljište na The Sandboxu i nastojat će razviti maloprodajno iskustvo u igri koje odražava Vault e-trgovinu.
Drugačiji od ostalih luksuznih brendova
Rano usvajanje digitalnih trendova Gucci izdvaja od ostalih luksuznih brendova. Prošle godine je postao jedan od prvih brendova visoke mode koji je kreirao i prodavao NFT. Otprilike u isto vrijeme, Vogueov Business Index je otkrio da je Gucci najprepoznatljiviji brend Generacije Z, što je postignuće koje najvjerovatnije ima veze sa spremnošću kreativnog direktora Alessandra Michelea da eksperimentiše s inovacijama koje drugi, poput Bernarda Arnaulta iz LVMH, smatraju rizičnim.
Guccijevo prihvatanje digitalne kulture datira mnogo dalje od pojave NFT-a i metaverzuma. Još 2017. godine kuća je pokrenula #TFWGucci, reklamnu kampanju koja se u potpunosti sastoji od prilagođenih memova.