Prije više od 30 godina, Issey Miyake je bio inspiriran prirodom da ponovo stvori moć nepobjedivog vodopada u obliku mirisa. Nakon L’EAU D’ISSEY POUR HOMME, LE SEL D’ISSEY EAU DE TOILETTE je također potresla svijet parfema kada je lansiran.
Danas se priča o LE SEL D’ISSEY nastavlja… Još intenzivnije, ovo novo olfaktorno poglavlje koncentriše snagu elemenata u boci. Podsećajući na snagu talasa koji se razbija, so pojačava emocije, pojačava iskustva i budi čula. Impuls za životom nikada nije bio jači.
Od svježine mora do jarke topline zemlje, LE SEL D’ISSEY EAU DE PARFUM udahnjuje novi život onom ko ga nosi.
Jačina soli
Le Sel d’Issey Eau de Parfum je parfem koji prikazuje mirisni susret između mora i zemlje – spoj svježih, slanih tonova i toplih, zemljanih nota. Ova kontrastna kombinacija stvara osjećaj prirodnog dijaloga između dva suprotna elementa. Parfem je osmislio Quentin Bisch, parfimer iz poznate parfemske kuće Givaudan, koji je s lakoćom prihvatio ovaj izazov jer ga inspirišu upravo priroda, promjene godišnjih doba i kontrasti koje one donose. Kroz ovu kreaciju, Le Sel d’Issey otkriva svoju snagu u suprotnostima – slano i toplo, svježe i duboko – izražavajući savršenu ravnotežu između sirove prirode i parfemske umjetnosti.
A s druge strane, zemlja. Akord soli postaje obavijen elegancijom i senzualnošću, kako se pojačavaju note tamjana, suhog ambera i gorućeg drveta. Ovaj kontrast soli daje svu živost, impuls i snagu.
– Za mene, miris koji ne možete osjetiti ne postoji!, kaže Quentin Bisch: Mirisne kreacije ISSEY MIYAKE oduvijek su bile moćni mirisi sa upornim tragom.
Vjeran Issey Miyake naslijeđu, LE SEL D’ISSEY EAU DE PARFUM je miris sa karakterom.
– LE SEL D’ISSEY EAU DE PARFUM je živahna, živahan miris. Miris sačinjen od senzualnih toplih drveća i ogromne slane svježine koja kao da nikad ne blijedi, kaže Quentin Bisch.
Boca puna intenziteta
Saradnja između Isseya Miyakea i japanskog umjetnika i dizajnera Tokujina Yoshioke trajala je više od 35 godina i započela je savremenom izložbom Issey Miyake: Making Things. Tokujin je kroz godine oblikovao vizuelni identitet brenda, dizajnirajući enterijere butika u Tokiju, Milanu, Londonu, a nedavno i u Parizu. Njegov pečat prepoznaje se i u linijama bočice parfema LE SEL D’ISSEY – eleganciji jednostavnosti koju nosi.
Nova bočica izrađena je s jasnom estetskom namjerom: da odrazi intenzitet mirisa. Sivi gradijent nalik tamjanu nježno se stapa sa staklom, kroz koje svjetlost prolazi s izuzetnom fluidnošću. Linije su slobodne i nenametljive, a njihov tok vodi do metalnog poklopca s blistavim, gotovo živim refleksijama. Na dnu bočice, zakrivljeno sočivo u obliku kupole stvara hipnotički optički efekat, koji unosi dinamiku u minimalističku formu.
Yoshiokin dizajn odražava minimalizam, skromnost i snagu – osobine koje su bile bliske samom Isseyu Miyakeu. U skladu s bočicom, i vanjska ambalaža parfema LE SEL D’ISSEY Eau de Parfum nosi snažne, prepoznatljive kodove: toplu sivu boju, teksturiranu površinu i mat završnicu koja podsjeća na hrapavost kristala soli – jednostavno, autentično i duboko povezano s prirodom.
Za Issey Miyake priroda ima vrijednost
Parfem LE SEL D’ISSEY Eau de Parfum proizveden je u Francuskoj i nosi veganski certifikat. Sadrži 94% sastojaka prirodnog porijekla, među kojima su morske alge, hrastova mahovina, tamjan i akord ćilibara, uz dodatak obnovljenog ekstrakta kedrovine. Alkohol koji se koristi za razrjeđivanje mirisnog koncentrata je takođe 100% prirodan i dolazi isključivo iz Francuske.
Bočica parfema izrađena je od 20% recikliranog stakla, zadržavajući minimalistički dizajn i kristalnu čistoću. Kao i kod verzije LE SEL D’ISSEY Eau de Toilette, vanjska kartonska ambalaža sadrži 10% recikliranih morskih algi prirodnog porijekla, čime se dodatno naglašava brendova posvećenost održivosti.
U skladu s ekološkim pristupom, bočice od 50 ml i 100 ml dizajnirane su tako da se mogu ponovno puniti. Proces je jednostavan – dovoljno je odvrnuti raspršivač, umetnuti dopunu i punjenje može da počne.
Kampanja
Za LE SEL D’ISSEY EAU DE PARFUM, britanski reditelj i fotograf Marcus Tomlinson još jednom je reinterpretirao zagonetni fenomen vizualizacije zvuka. Slaveći cimatiku, čitava reklamna kampanja je hipnotička igra vizuelnih zvučnih talasa, stvorenih od vibracionih frekvencija zrna ćilibarne soli. Zagrijani tamjanom, ovi grafički talasi dobijaju na senzualnosti i intenzitetu.
Ovaj tehnički i umjetnički podvig ostvaren je u ritmu sa elektronskim vibracijama muzike Erwana Castexa, zvanog Rone. Francuski producent i kompozitor, osvojio je Cezara za najbolju originalnu muziku 2021. za film La Nuit Venue.