Nakon što je u martu ove godine prisustvovao predstavljanju polufinalista LVMH nagrade, modni dizajner Simone Porte Jacquemus pokrenuo je glasine potencijalnom partnerstvu sa ovom luksuznom grupacijom. Međutim, dizajner je kasnije potvrdio za FashionNetwork kako želi ostati nezavisan. Rekao je kako se želi fokusirati na razvoj svog brenda, nad kojim je u potpunosti preuzeo kontrolu nakon odlaska Bastiena Daguzana, svog bivšeg izvršnog direktora prošlog decembra.
Iako su nezavisnost i kreativna i ekonomska sloboda dragi Simonu Porte Jacquemusu, čini se da je sada spreman na neke kompromise. U intervjuu za francuski list Le Figaro, Simon Porte Jacquemus je rekao da traži manjinskog investitora koji bi podržao širenje svog brenda, potvrdila je kompanija u četvrtak. Na luksuznom tržištu kojim dominiraju korporativni mega-brendovi, dizajner je odlučio da mu je potrebna dodatna finansijska sredstva kako bi podigao svoje poslovanje na viši nivo, posebno otvaranjem novih trgovina.
– Cijenim svoju nezavisnost i želim prenijeti posao na svoju djecu, ali moram da ‘razbijem stakleni plafon’ pronalazeći pravog partnera, rekao je.
Dok investitor tek treba da se pronađe, čini se da je prvi cilj ubrzanja razvoja njegovih direktnih prodavnica uveliko u toku. Jacquemus je početkom ovog mjeseca otvorio vodeću trgovinu u njujorškoj četvrti Soho, a otvaranje u londonskoj ulici New Bond Street i losanđeleskoj Melrose Avenue planirano je za novembar.
Tokom intervjua za The Business of Fashion 2022. godine, dizajner je govorio o svom uspjehu, otkrivši da je njegov promet u 2021. godini premašio 100 miliona eura, s tadašnjom prognozom da će se udvostručiti do kraja 2022. godine, čime bi brend Jacquemus postao najuspješniji francuski brend u posljednjoj deceniji. Već 2022. godine, Jacquemus je prešao granicu od 200 miliona eura, a prema podacima Forbesa, 2023. je zabilježio impresivnu cifru od 280 miliona eura. U međuvremenu, brend je postavio cilj da do 2025. godine dostigne 500 miliona eura.
Međutim, uprkos ovim značajnim dostignućima i optimističnim prognozama, čini se da brend, kao i mnogi drugi u industriji, trenutno suočava s izazovima. Prema informacijama iz Miss Tweeda, očekuje se da će promet Jacquemusa ove godine opasti za 15 do 20%.
U narednim mjesecima bit će zanimljivo pratiti kako će se situacija dalje razvijati i kakav će utjecaj ove promjene imati na brend Jacquemus. Iako je trenutno suočen s izazovima, njegov impresivan rast u posljednjim godinama ukazuje na to da bi mogao da se oporavi i nastavi sa širenjem, uprkos tržišnim poteškoćama.