S pandemijom digitalna transformacija mode se ubrzala, pa smo tako dvije protekle godine mogli vidjeti brojne eksperimente modnih kuća sa novim platformama, bilo da se radi o igricama, 3D modi ili virtuelnim modelima, a sve s ciljem da se povežu sa novim generacijama ljubitelja i ljubiteljica mode.
Jedan od uspješnih eksperimenata mode i tehnologije su avatari i hologrami koji nose digitalno kreiranu odjeću. Platforma Lyst izdvojila je pet najuspješnijih modnih avatara influensera, koji su pomjerili virtuelni modni svijet.
Prva na listi je Miquela Sousa o kojoj smo pisali prije 3 godine. Miquelu su 2016. kreirali Trevor McFedries i Sara DeCou. Do 2018. njen Instagram profil je prikupio oko milion pratitelja, danas je najutjecajnija virtualna influenserica sa više od tri miliona pratitelja. Njeni omiljeni brendovi su Fendi, Off-White i Prada. U oktobru 2020. se pojavila na virtuelnom crvenom tepihu Off-White brend, a u decembru je bila na naslovnici magazina Euphoria. Njena pjesma Not Mine ima blizu 1,5 miliona slušanja na platformi Spotify.
Godinu nakon pojavljivanja Lil Miquele, 2017. godine na Instagramu su se pojavile fotografije modela po imenu Shudu Gram. Imala je blistavu tamno-smeđu kožu i savršeno simetrične crte lica, a na nizu fotografija nosila je iindzilu, prstenje na vratu koje se povezuje sa narodom Ndebele u Južnoj Africi. Ubrzo je njena vanzemaljska ljepota privukla sljedbenike. Danas ima više od 218 000 pratitelja, a njeno ime se povezuje s brendovima kao što su Balmain, Ellesse i Louboutin.
Imma je prva virtualna osoba i model u Japanu, a kreirala je kompanija Aww Inc. Na instagramu je prati više od 350 000, a na TikTocku oko 2,2, miliona ljudi. Japan Economics Entertainment je stavio na New 100 Talent To Watch listu, a pojavila se u brojnim modnim i poslovnim magazinima, sarađivala je sa brendovima Porsche Japan, IKEA, Dior, Puma, Nike, Valentino, Amazon, Calvin Klein, Valentino… U saradnji sa Amazon Fashion kreirala je i sopstvenu kolekciju.
Chan Kayu, digitalna umjetnica iz Hong Konga koji radi pod imenom Ruby Gloom, pravi neke od najvidljivijih avatara na webu. Njen lični i komercijalni rad kreće se od grafičke umetnosti preko 3D ilustracije do AR-a. Njen rad možete pronaći u vrhunskim modnim kampanjama ili viralnim objavama na društvenim mrežama.
Prije nego što je postala virtuelna influenserica i digitalna umjetnica, bila je stilistkinja, modna blogerka i ikona stila. U avgustu 2014. Ruby pokreće WeeGirlsClub, brend odjeće inspiriran kineskom kulturom, digitalnim svijetom i osnaživanjem žena.
Ima sjajne saradnje sa brendovima Fendi, Louis Vuitton i Burberry. Na Instagramu je trenutno prati više od 80 000 pratitelja.
Digital haute couture influenserica i Diorova muza, Noonoouri je kreirana je 2018. od strane Joerga Zubera, osnivača kre3ativne agencije Opium Effect. Noonoouri je 19-godišnja djevojka porijeklom iz Minhena Radila je sa većinom vrhunskih brendova u modnoj industriji i nastavlja da oduševljava potrošače svojim jedinstvenim izgledom. Veganka je, zalaže se za održivu modu i odbija da nosi krzno. Kreator Noonoouri je rekao da je primarni cilj pružiti zabavu uz informiranje publike u novom mediju.
Ima više od 380 000 instgaram pratitelja i sarađivala je sa brojnim brendovima uključujući Mugler, Viktor & Rolf, Moncler i Bulgari.