Top 5 najznačajnijih virtualnih modnih influenserica

Datum objave
16/11/2021
naslovna fotografija
@lilmiquela

S pandemijom digitalna transformacija mode se ubrzala, pa smo tako dvije protekle godine mogli vidjeti brojne eksperimente modnih kuća sa novim platformama, bilo da se radi o igricama, 3D modi ili virtuelnim modelima, a sve s ciljem da se povežu sa novim generacijama ljubitelja i ljubiteljica mode.

Jedan od uspješnih eksperimenata mode i tehnologije su avatari i hologrami koji nose digitalno kreiranu odjeću. Platforma Lyst izdvojila je pet najuspješnijih modnih avatara influensera, koji su pomjerili virtuelni modni svijet.

 

@lilmiquela

Prva na listi je Miquela Sousa o kojoj smo pisali prije 3 godine.  Miquelu su 2016. kreirali Trevor McFedries i Sara DeCou. Do 2018. njen Instagram profil je prikupio oko milion pratitelja, danas je najutjecajnija virtualna influenserica sa više od tri miliona pratitelja. Njeni omiljeni brendovi su Fendi, Off-White i Prada. U oktobru 2020. se pojavila na virtuelnom crvenom tepihu Off-White brend, a u decembru je bila na naslovnici magazina Euphoria. Njena pjesma Not Mine ima blizu 1,5 miliona slušanja na platformi Spotify.

 

@shudu.gram

Godinu nakon pojavljivanja Lil Miquele, 2017. godine na Instagramu su se pojavile fotografije modela po imenu Shudu Gram. Imala je blistavu tamno-smeđu kožu i savršeno simetrične crte lica, a na nizu fotografija nosila je iindzilu, prstenje na vratu koje se povezuje sa narodom Ndebele u Južnoj Africi. Ubrzo je njena vanzemaljska ljepota privukla sljedbenike. Danas ima više od 218 000 pratitelja, a njeno ime se povezuje s brendovima kao što su Balmain, Ellesse i Louboutin.

 

 

@imma.gram

Imma je prva virtualna osoba i model u Japanu, a kreirala je kompanija Aww Inc. Na instagramu je prati više od 350 000, a na TikTocku oko 2,2, miliona ljudi. Japan Economics Entertainment je stavio na New 100 Talent To Watch listu, a pojavila se u brojnim modnim i poslovnim magazinima, sarađivala je sa brendovima Porsche Japan, IKEA, Dior, Puma, Nike, Valentino, Amazon, Calvin Klein, Valentino… U saradnji sa Amazon Fashion kreirala je i sopstvenu kolekciju.

 

@ruby9100m

Chan Kayu, digitalna umjetnica iz Hong Konga koji radi pod imenom Ruby Gloom, pravi neke od najvidljivijih avatara na webu. Njen lični i komercijalni rad kreće se od grafičke umetnosti preko 3D ilustracije do AR-a. Njen rad možete pronaći u vrhunskim modnim kampanjama ili viralnim objavama na društvenim mrežama.

Prije nego što je postala virtuelna influenserica i digitalna umjetnica, bila je stilistkinja, modna blogerka i ikona stila. U avgustu 2014. Ruby pokreće WeeGirlsClub, brend odjeće inspiriran kineskom kulturom, digitalnim svijetom i osnaživanjem žena.

Ima sjajne saradnje sa brendovima Fendi, Louis Vuitton i Burberry. Na Instagramu je trenutno prati više od 80 000 pratitelja.

 

@noonoouri

Digital haute couture influenserica i Diorova muza, Noonoouri je kreirana je 2018. od strane Joerga Zubera, osnivača kre3ativne agencije Opium Effect. Noonoouri je 19-godišnja djevojka porijeklom iz Minhena Radila je sa većinom vrhunskih brendova u modnoj industriji i nastavlja da oduševljava potrošače svojim jedinstvenim izgledom. Veganka je, zalaže se za održivu modu i odbija da nosi krzno.  Kreator Noonoouri je rekao da je primarni cilj pružiti zabavu uz informiranje publike u novom mediju.

Ima više od 380 000 instgaram pratitelja i sarađivala je sa brojnim brendovima uključujući Mugler, Viktor & Rolf, Moncler i Bulgari.

 

 

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Look dana: Pharrell Williams