U užurbanom ritmu ljeta, kada se garderoba mijenja češće nego inače, u Sarajevo City Centeru (SCC) kreirana od strane marketinške agencije Communis Sarajevo, postavljena je instalacija koja poziva na zastajanje i razmišljanje. Riječ je o haljini koju potpisuje renomirana dizajnerica Aleksandra Lovrić – ali ne bilo kakvoj. Ova haljina nije namijenjena nošenju, već je izložena kao simbol dugovječnosti, njege i održivog odnosa prema odjeći.
Instalacija je dio kampanje brenda Perwoll, koji s novom kampanjom promovira promoviše filozofiju promišljene, pažljive potrošnje i očuvanja onoga što već volimo. U vremenu kada komadi odjeće brzo gube na vrijednosti, ova elegantna i statična haljina podsjeća da moda ne mora uvijek značiti novo.
Istraživanja pokazuju da se broj nošenja jednog komada odjeće globalno smanjio za 36% u posljednjih 15 godina, a u prosjeku se odjeća odbacuje nakon samo 7 do 10 nošenja. Perwoll je predstavio novi Perwoll Light deterdžent koji odjeću čini trajnijom i smislenijom. U vremenu kada moda postaje sve brža, Perwoll podsjeća na nešto sasvim suprotno – da ono što volimo, zaslužuje da traje. Kroz ovu instalaciju, Perwoll vizualno prenosi ideju da pažljiva njega produžava život odjeće.
Instalacija će biti dostupna posjetiteljima do 15. septembra, pozivajući sve da u ljetnoj sezoni ne gledaju samo u izloge, već i u vlastiti ormar – jer ono što volimo, uz pravu njegu, može trajati duže.