Ovogodiลกnji Sea Star bio je prvi festival odrลพan u Hrvatskoj joลก od 2019. te prvi veฤi evropski muziฤki dogaฤaj protekle proljetne/ljetne sezone. ฤetvrto izdanje je 27. i 28. maja posjetilo viลกe od 40.000 posjetitelja koji su, prema istraลพivanjima konzultantske kuฤe Hotelis, specijalizirane za turizam i hotelijerstvo i nezavisne agencije TIM Centar, hrvatskoj ekonomiji donijeli nova 54 miliona dobiti, ฤime je ukupan ostvaren doprinos od 2017. do danas preลกao 225 miliona kuna ili gotovo 30 miliona eura! U analizu je ukljuฤena samo direktna potroลกnja uzrokovana dogaฤanjem Sea Stara. Uz ovaj iznos ukupna vrijednost marketinลกke promocije festivala i destinacije, taฤnije Umaga, lagune Stella Maris, Istre i Hrvatske, do sada procijenjena je na viลกe 128 miliona kuna, odnosno 17 miliona eura. Samo u 2022. vrijednost marketinลกke kampanje, provedene u viลกe od 20 zemalja preลกla je 5 milijardi eura.
Kroz festivalska vrata ovogodiลกnjeg Sea Stara u dvije veฤeri uลกlo je viลกe od 40.000 posjetitelja, iz viลกe od 40 zemalja i s 4 kontinenta. Prevladavali su fanovi iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Austrije, ล vicarske, BiH i Srbije, a bilo ih je koji su do Umaga potegli iz SAD-a, Australije,ย Izraela i Kuvajta. Po brojnosti publike Sea Star je u 2022. dosad bio daleko najposjeฤeniji muziฤki dogaฤaj u Istri i Primorju, te jedan od tri najposjeฤenija u cijeloj Hrvatskoj. Prema podacima Turistiฤke zajednice grada Umaga na destinaciji je od ฤetvrtka 26. do nedjelje 29. maja zabiljeลพeno oko 15.000 turista i gotovo 50.000 noฤenja.
Prosjeฤna starost posjetitelja je svega 25.1 godine, postotak visokoobrazovanih, ukljuฤujuฤi i studente je visokih 70%, dok je zaposlenih viลกe od 55%. ฤak 94% ispitanika u istraลพivanju je izjavilo da je u Umag doลกlo iskljuฤivo zbog Sea Stara, treฤina posjetitelja je zahvaljujuฤi festival prvi put doลกla u Umag, a 66% je lagunu Stella Maris ocijenilo kao odliฤnom festivalskom lokacijom.
Motivacija za dolazak na Sea Star je u najveฤem broju druลพenje kao socijalni aspekt festivala, muziฤki program kao kulturni, teย turistiฤki kao prilika za boravak na moru. Dio istraลพivanja otkrio je da ฤak 85% posjetitelja vjeruje kako muziฤki festivali poput Exita i Sea Star mogu napraviti pozitivne drusฬtvene promjene, a njih 81% bi voljelo da su mladi iz zemalja regije bolje povezani i bolje saraฤuju. Takoฤer, nakon ลกto je 39% ispitanika izjavilo da im je bilo teลกko zbog izolacije tokom pandemije ฤak njih 86% izjavilo je da je dolazak na Sea Star u Umag pozitivno ili veoma pozitivno utjecao na njihovo mentalno zdravlje.