Ovogodišnji Sea Star bio je prvi festival održan u Hrvatskoj još od 2019. te prvi veći evropski muzički događaj protekle proljetne/ljetne sezone. Četvrto izdanje je 27. i 28. maja posjetilo više od 40.000 posjetitelja koji su, prema istraživanjima konzultantske kuće Hotelis, specijalizirane za turizam i hotelijerstvo i nezavisne agencije TIM Centar, hrvatskoj ekonomiji donijeli nova 54 miliona dobiti, čime je ukupan ostvaren doprinos od 2017. do danas prešao 225 miliona kuna ili gotovo 30 miliona eura! U analizu je uključena samo direktna potrošnja uzrokovana događanjem Sea Stara. Uz ovaj iznos ukupna vrijednost marketinške promocije festivala i destinacije, tačnije Umaga, lagune Stella Maris, Istre i Hrvatske, do sada procijenjena je na više 128 miliona kuna, odnosno 17 miliona eura. Samo u 2022. vrijednost marketinške kampanje, provedene u više od 20 zemalja prešla je 5 milijardi eura.
Kroz festivalska vrata ovogodišnjeg Sea Stara u dvije večeri ušlo je više od 40.000 posjetitelja, iz više od 40 zemalja i s 4 kontinenta. Prevladavali su fanovi iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Austrije, Švicarske, BiH i Srbije, a bilo ih je koji su do Umaga potegli iz SAD-a, Australije, Izraela i Kuvajta. Po brojnosti publike Sea Star je u 2022. dosad bio daleko najposjećeniji muzički događaj u Istri i Primorju, te jedan od tri najposjećenija u cijeloj Hrvatskoj. Prema podacima Turističke zajednice grada Umaga na destinaciji je od četvrtka 26. do nedjelje 29. maja zabilježeno oko 15.000 turista i gotovo 50.000 noćenja.
Prosječna starost posjetitelja je svega 25.1 godine, postotak visokoobrazovanih, uključujući i studente je visokih 70%, dok je zaposlenih više od 55%. Čak 94% ispitanika u istraživanju je izjavilo da je u Umag došlo isključivo zbog Sea Stara, trećina posjetitelja je zahvaljujući festival prvi put došla u Umag, a 66% je lagunu Stella Maris ocijenilo kao odličnom festivalskom lokacijom.
Motivacija za dolazak na Sea Star je u najvećem broju druženje kao socijalni aspekt festivala, muzički program kao kulturni, te turistički kao prilika za boravak na moru. Dio istraživanja otkrio je da čak 85% posjetitelja vjeruje kako muzički festivali poput Exita i Sea Star mogu napraviti pozitivne društvene promjene, a njih 81% bi voljelo da su mladi iz zemalja regije bolje povezani i bolje sarađuju. Također, nakon što je 39% ispitanika izjavilo da im je bilo teško zbog izolacije tokom pandemije čak njih 86% izjavilo je da je dolazak na Sea Star u Umag pozitivno ili veoma pozitivno utjecao na njihovo mentalno zdravlje.