Weekend Media Festival, najveฤi komunikacijski festival u regiji dobio je svoju karticu u hrvatskom izdanju omiljene obiteljske druลกtvene igre Monopoly. U stvaranju hrvatskog izdanja ove legendarne igre, koju od 1935. godine igra viลกe od milijardu ljudi u 114 zemalja svijeta, sudjelovali su hrvatski graฤani dajuฤi svoje prijedloge ลกto bi voljeli vidjeti na igraฤoj ploฤi. Tako je meฤu veฤim hrvatskim gradovima i otocima, popularnim kulturnim znamenitostima i prirodnim ljepotama svoje mjesto dobila i kartica s Weekend Media Festivalom.
– Razveselila me informacija da se Weekend naลกao u Monopolyju. To nam samo potvrฤuje ono ลกto oduvijek znamo: Weekend je festival koji se ne propuลกta,ย izjavio je Tomo Ricov, direktor festivala.
Veliko je ovo priznanje za festival koji se odrลพava veฤ 12. godinu za redom, a koji donosi najnovije trendove i izazove koji nas oฤekuju u komunikacijskoj industriji. Osim ลกto je nezaobilazan dogaฤaj, ne samo meฤu brojnim struฤnjacima iz komunikacijske i marketinลกke branลกe, Weekend je dobio i novu generaciju posjetitelja te postao nezaobilazan dio druลพenja uz Monopoly.
– Weekend veฤ toliko dugo postoji da imamo i novu generacija posjetitelja. Broj klinaca koji posjeฤuju festival svake je godine sve veฤi pa mi je normalno da djeca naลกih prijatelja i saradnika, kao i naลกi klinci, znaju za Weekend i prate ลกto se dogaฤa. Bio sam oduลกevljen kada je Nina, kฤerka naลกeg producenta s kojom inaฤe razmjenjujem Dylan Dogove, poslala sliku kartica Monopolyja s Weekendom. A i ja sam kao dijete s tatom i bratom napravio naลกu verziju Monopolyja koji je postao hit u kvartu u kojem sam odrastao. Ovime svih 11 dosadaลกnjih Weekend Media Festivala dobivaju neko sasvim novo znaฤenje, istaknuo je Boris Kovaฤek, izvrลกni direktor i producent festivala.
ย
Najbolji Weekend u godini odrลพat ฤe se od 19. do 22. rujna u Rovinju. Na 12. Weekend Media Festivalu oฤekuje se rekordan broj posjetitelja, zanimljivi paneli, atraktivni predavaฤi i najbolja zabava tokom sva tri dana festivala. Novost je i Weekend paket koji omoguฤava rezervaciju smjeลกtaja i kotizaciju. Uz to, svi marketingaลกi svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstavit ฤe najvaลพnija regionalna digitalna nagrada – SoMo Borac.
Za viลกe informacija pratite wekendmediafestival.com.