Četvrti Social Media Summit, održan jučer, okupio je brojne predstavnike najutjecajnijih kompanija i brendova, marketinških agencija te influensere iz Bosne i Hercegovine, regiona, ali i šire. Ovaj događaj bio je idealna prilika za razmjenu ideja, praćenje novih trendova u digitalnom marketingu i uspostavljanje značajnih profesionalnih kontakata.
– Zajednica se stalno razvija, a trendovi na društvenim mrežama se neprestano mijenjaju. Upravo zato nam je potreban ovakav događaj koji okuplja brendove, agencije i influensere – kako bismo zajedno učili, dijelili iskustva i bolje razumjeli potrebe tržišta. Važno je prepoznati značaj influensinga u savremenom marketingu i naučiti kako ga na pravi način koristiti, istakao je Emir Muratović, direktor marketinga agencije Altermedia i lider projekta.
Programska direktorica Summita, Majda Berisavlić, dodala je kako je od izuzetne važnosti razgovarati o ključnim temama koje oblikuju savremeni marketing.
– Summit je važan ne samo zbog edukacije i uvida u najnovije trendove, već i zato što pruža priliku da se nagrade oni koji su kroz svoj rad ostavili poseban trag. Trud se mora prepoznati i valorizovati, poručila je.
Tokom jučerašnjeg događaja uručene su nagrade za najbolje kampanje u nekoliko kategorija:
- Integrisana kampanja godine – kompanija Telemach
- Inovativna kampanja godine – Argeta Junior
- Social Media kampanja godine – Cocta
- Influencer marketing kampanja godine – essence
- Content marketing kampanja godine – kompanija dm
- Product Launch kampanja godine – El Grito
- Rebranding kampanja godine – Oaza
Također, priznanja su dodijeljena i najistaknutijim influenserima iz BiH i regije, u pet kategorija.
U Bosni i Hercegovini, prema glasovima učesnika Summita, priznanja su osvojili:
- Robert Dacešin – Travel & Influencer godine u BiH i najbolji influenser u BiH
- Josip Milanović – Beauty, fashion & lifestyle
- Ilda Humić – Mom influencer
- Sead Hrustanović – Comedy
- Adi Bebanić – Food
Dodijeljena su i posebna priznanja za Mirzu Mustafagića koji je Clients Choice influenser te za Katarinu Šestić Baotić, koja je dobila priznanje za Most viral video.
Na regionalnoj sceni, priznanja su dodijeljena:
- Maja Bučanin – Beauty, fashion & lifestyle
- Violeta Vukčević – Mom influencer
- Viktor Vlajić – Comedy
- Ivan Lončar – Food
- Ivana Paradžiković – Travel & Influencer godine u regiji
Social Media Summit još jednom je potvrdio svoj značaj kao centralno okupljanje stručnjaka i kreatora sadržaja, koji zajedno oblikuju budućnost digitalne komunikacije.
Generalni pokrovitelj Summita bio je Telemach, dok su značaj i potencijal događaja prepoznali i brojni sponzori: essence i Catrice kozmetika, dm, Insta Grand, Argeta, Oaza voda, MI99, Cedevita, Jysk, Badel, Hercegovina produkt, Smoki i Nivea.