Toyota je predstavila novi vizuelni identitet brenda u Evropi s preraฤenim verzijama loga i tipografije. Ovo oznaฤava novo doba za Toyotu, u njenom prelasku iz proizvoฤaฤa automobila u pruลพatelja usluga mobilnosti. Novi dizajnerski jezik je teฤan u svakom digitalnom i fiziฤkom dodiru sa strankom i prilagoฤen je razliฤitim strankama koje se susreฤu sa brendom privuฤeni sve veฤom ponudom proizvoda i usluga za mobilnost.
Novi vizualni identitet oblikovan je na temelju ฤetiri kljuฤna naฤela: usmjerenost prema naprijed, spremnost na mobilnost, naglaลกeniji premium osjeฤaj i dosljednost u svim granama i segmentima poslovanja.
Toyotin novi logo ogoljen je na jednostavni 2D dizajn, izostavljeno je ime Toyota, jer je znak sam po sebi dobro poznat ลกirom Evrope. Ovaj dizajn komunicira jednostavnost, transparentnost i savremenost te je savrลกeno prilagoฤen digitalnom prostoru, ali podjednako je uฤinkovit i u fiziฤkom svijetu. Novi logo ฤe se koristiti u svim vidovima komunikacije, dok ฤe aktualni logo i dalje koristiti za vozila. Vaลพeฤi vizualni identitet maloprodajne mreลพe ฤe ostati na snazi, ali ฤe uฤi u razmatranje u kontekstu Toyotine strategije razvoja mreลพe 2025.
Novi vizualni identitet upotpunjen je razgranatom tipografijom, tipom slova Toyota Type, namijenjenom podjednako on-line i off-line okruลพenju, stvarajuฤi otvoren odnos sa strankama. Time je uฤinjen novi iskorak u digitalnoj spremnosti na putu prema online maloprodaji u Evropi, ลกto je smjer kojim kompanija kreฤe.
Novi logotip donosi i veฤu jasnost i dosljednost kroz sva podruฤja Toyotinog poslovanja, ukljuฤujuฤi promjene imenovanja โ Toyota Insurance Management se odsad zove Toyota Insurance Services* ลกireฤi svoje poslovanje kroz porast internetskih usluga i novih proizvoda za mobilnost. Na podruฤju rabljenih automobila, program Toyota Plus sada postaje Toyota Approved Used.
– Razvili smo novi vizuelni dizajn brenda misleฤi na sutra. Naลก je fokus stvaranje sve boljih veza sa strankama, omoguฤavajuฤi im da drลพe korak s brzim ลกirenjem Toyotinih elektrificiranih vozila, usluga mobilnosti i online maloprodaje. Dizajn je izmijenjen radi boljeg povezivanja sa strankama kroz cijeli niz dodirnih taฤaka, a bit ฤe ga moguฤe, po prvi put, vidjeti prilikom predstavljanja novog Yarisa Hybrid, potpuno nove, 4. generacije naลกeg inovativnog gradskog automobila, rekao je Didier Gambart, Potpredsjednik za prodaju, marketing i iskustvo stranaka u Toyota Motor Europe.