TOYOTA predstavila novi vizuelni identitet

Toyota je predstavila novi vizuelni identitet brenda u Evropi s preraฤ‘enim verzijama loga i tipografije. Ovo oznaฤava novo doba za Toyotu, u njenom prelasku iz proizvoฤ‘aฤa automobila u pruลพatelja usluga mobilnosti. Novi dizajnerski jezik je teฤan u svakom digitalnom i fiziฤkom dodiru sa strankom i prilagoฤ‘en je razliฤitim strankama koje se susreฤ‡u sa brendom privuฤeni sve veฤ‡om ponudom proizvoda i usluga za mobilnost.

 

Novi vizualni identitet oblikovan je na temelju ฤetiri kljuฤna naฤela: usmjerenost prema naprijed, spremnost na mobilnost, naglaลกeniji premium osjeฤ‡aj i dosljednost u svim granama i segmentima poslovanja.

 

Toyotin novi logo ogoljen je na jednostavni 2D dizajn, izostavljeno je ime Toyota, jer je znak sam po sebi dobro poznat ลกirom Evrope. Ovaj dizajn komunicira jednostavnost, transparentnost i savremenost te je savrลกeno prilagoฤ‘en digitalnom prostoru, ali podjednako je uฤinkovit i u fiziฤkom svijetu. Novi logo ฤ‡e se koristiti u svim vidovima komunikacije, dok ฤ‡e aktualni logo i dalje koristiti za vozila. Vaลพeฤ‡i vizualni identitet maloprodajne mreลพe ฤ‡e ostati na snazi, ali ฤ‡e uฤ‡i u razmatranje u kontekstu Toyotine strategije razvoja mreลพe 2025.

 

Novi vizualni identitet upotpunjen je razgranatom tipografijom, tipom slova Toyota Type, namijenjenom podjednako on-line i off-line okruลพenju, stvarajuฤ‡i otvoren odnos sa strankama. Time je uฤinjen novi iskorak u digitalnoj spremnosti na putu prema online maloprodaji u Evropi, ลกto je smjer kojim kompanija kreฤ‡e.

 

Novi logotip donosi i veฤ‡u jasnost i dosljednost kroz sva podruฤja Toyotinog poslovanja, ukljuฤujuฤ‡i promjene imenovanja โ€“ Toyota Insurance Management se odsad zove Toyota Insurance Services* ลกireฤ‡i svoje poslovanje kroz porast internetskih usluga i novih proizvoda za mobilnost. Na podruฤju rabljenih automobila, program Toyota Plus sada postaje Toyota Approved Used.

 

Razvili smo novi vizuelni dizajn brenda misleฤ‡i na sutra. Naลก je fokus stvaranje sve boljih veza sa strankama, omoguฤ‡avajuฤ‡i im da drลพe korak s brzim ลกirenjem Toyotinih elektrificiranih vozila, usluga mobilnosti i online maloprodaje. Dizajn je izmijenjen radi boljeg povezivanja sa strankama kroz cijeli niz dodirnih taฤaka, a bit ฤ‡e ga moguฤ‡e, po prvi put, vidjeti prilikom predstavljanja novog Yarisa Hybrid, potpuno nove, 4. generacije naลกeg inovativnog gradskog automobila, rekao je Didier Gambart, Potpredsjednik za prodaju, marketing i iskustvo stranaka u Toyota Motor Europe.

Zeen is a next generation WordPress theme. Itโ€™s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.