Povodom proslave 10. rođendana, pored svoje nove kolekcije, bh. brend Molimao objavio je i limitiranu kolekciju sa dizajn studiom Mireldy iz Zagreba. Glitch kolekcija konceptualno se nastavlja na seriju glitch.ba ,“glitchiranih” etno / tradicionalnih tepiha koje je studio Mireldy dizajnirao prije šest godina.
Cilj i jednog i drugog brenda je u osnovi isti, a to je oživljavanje autohtonih vrijednosti koje su s vremenom postale zapostavljene, a predstavljale su važnu kulturnu baštinu. Kombinacijom tradicionalnih elemenata i novih digitalnih alata stvorili smo njihovu novu verziju koja zadržava autohtone motive, ali ih reinterpretira na savremen način. Motiv je zapravo strukturirana repeticija pogreške u digitalnom svijetu spojena sa strukturom tradicionalnih elemenata.
Cilj saradnje je komunikacija s mlađom publikom.
– Kao i u svemu drugom stvar je prezentacije i rezultata krajnjeg proizvoda. Vjerujem da su manje više i mlađi i stariji uopznati s osnovnim motivom tj. ornamentom sa tradicionalnih Bosanskih ćilima. Tako da je zapravo način uoptrebe tih elemenata, nijihove reinterpretacije i promišljeno kreiranog dizajna nešto što će odrediti da li će to komunicirati s novim generacijama ili ne. Kao grafičkom dizajneru uvijek mi je zanimljivo kada nešto što napravim mogu da apliciram na različite medije. Posebno mi je drago kada je u pitanju moda jer je to medij na kojem grafički dizajn u kombinaciji sa modnim dizajnom može rezultirati iznimno zanimljivim rješenjima, kaže nam Imelda Ramović, dizajnerica studia Mireldy.
Lokalno prepoznatljivi simboli kroz različite reinterpretacije zaštitni su znak brenda Molimao, i baš zato Glitch kolekcija se fantasticno nastavlja na cijelu tu priču jer u osnovi posjeduje isti cilj. Limitirana kolekcija nudi sivu i bijelu majicu kratkih rukava kao i zip up duksericu. Kolecija se može naručiti putem online dućana brenda Molimao www.molimao.ba