Nakon prošlogodišnje ženevske postavke na fasadi teatra Am Stram Gram, rad Dječje igre sarajevskog fotografa Andreja Đerkovića je pod komisarijatom muzejskog odbora za akvizicije, zvanično postao dio stalne kolekcije Muzeja solidarnosti Salvador Allende (Museo de la Solidaridad Salvador Allende) u čileanskoj prijestolnici Santijagu.
Salvador Allende je bio čileanski predsjednik ubijen tokom vojnog puča 1973.godine, te kako je Đerković u vrijeme opsade Sarajeva živio u sarajevskoj ulici Salvadora Allendea, selekcija ovog rada u Muzej solidarnosti Salvador Allende u Santijagu, jedan je vid zatvaranja autorovog životnog kruga na simboličnu 30 obljetnicu opsade.
Ovaj muzej moderne i suvremene umjetnosti osnovan je pod okriljem Fundación Arte y Solidaridad, inicijative nastale 1971. godine, od strane španjolskog umjetničkog kritičara Joséa Marije Morena Galvana, koji je pod sloganom “Operacija istina”, predložio stvaranje umjetničkog muzeja kao potporu vladi tadašnjeg Narodnog jedinstva. Nakon odobrenja projekta od strane samog Salvadora Allendea koji je putem otvorenog pisma pozvao svjetske umjetnike, do današnjeg dana zbirku Muzeja solidarnosti Salvador Allende čini približno 2.700 modernih i suvremenih djela radova međunarodnih i nacionalnih umjetnika, među kojima su Joan Miró, Victor Vasarely, Yoko Ono, Roberto Matta, Lygia Clark, Frank Stella, Alfredo Jaar i drugi.
Muzej Solidarnosti Salvador Allende (Museo de la Solidaridad Salvador Allende) ove godine obilježava 50 obljetnicu prve izložbe održane 1972.godine sa tada početnom zbirkom umjetnina, sastavljenom od djela koje su donirali istaknuti međunarodni umjetnici, poslani iz raznih dijelova svijeta kao gesta solidarnosti prema “narodu Čilea”, za stvaranje eksperimentalnog i otvorenog muzeja.
Fotografija Dječje igre koja se od 2015.godine nalazi u kolekciji Muzeja Ratnog djetinjstva u Sarajevu, urađena je u proljeće 1994.godine u prolazu tadašnje ulice Salvadora Aljendea na prvoj crti fronta prema okupiranoj Dobrinji 4. Djeca na fotografiji su iz četiri obitelji koje su zajedno sa autorom, ostale živjeti u polusrušenoj zgradi na tadašnjoj prvoj, a danas administrativnoj crti razdvajanja. Ime rada izvedeno je iz slike Pietera Brueghela (1560) na kojoj on pokazuje djecu zadubljenu u njihove igre s ozbiljnošću koju odrasli pokazuju u svojim važnijim zanimanjima, te je njegov moral da dječje igre u božjem umu imaju jednako značenje kao i aktivnosti njihovih roditelja.