Krajem oktobra, u jedinstvenom dvorištu Gazi-Husrev begove biblioteke i Kuršumli medrese, održao se prvi događaj u okviru LoveLocal Baščaršija inicijative gdje je predstavljen projekt. Pokretači su četiri savremena lokalna brenda koja svoje prodavnice imaju u radijusu od 500 metara jedni od drugih: Bazerdžan, Magaza, Molimao i LisicaLisica.
Šta za vas predstavlja Baščaršija? je ono što LoveLocal Baščaršija želi da definiše za strance, te redefiniše za lokalno stanovništvo.
Inicijativa je pokrenuta s ciljem promocije Baščaršije kao okosnice bosanskohercegovačke tradicije, te lokalnih biznisa kao čuvara lokalnog i autentičnog. Cilj je udružiti se u organizaciji zanimljivih sadržaja, te Baščaršiju učiniti mjestom druženja, naobrazbe, i međusobne podrške razvoju lokalnog poduzetništva i umjetničke scene.
Tokom predstavljanja inicijative, svi oni koji djeluju na Baščaršiji, a bave se savremenim dizajnom, pozvani su da se pridruže, kako bi se osnažilo djelovanje i promovisanje lokalnih biznisa u starom dijelu grada.
– Umjetnost se oduvijek razvijala na ideji kulturne razmjene i razumijevanja koji su važni stubovi u raznolikim zajednicama kao što je Bosna i Hercegovina. Promovisanje lokalne umjetnosti i poduzetništva je dvosmjerna ulica – doprinosi razvoju pojedinca i zajednice koja ih okružuje. Tako se stvara okruženje pogodno za inovativnost, i osnažuju nadareni umjetnici i kreativci da nastave istraživati i djelovati, rekla nam je Sara Ibrović, voditeljica projekta.
Tokom predstavljanja inicijative, predstavili su se i doprinijeli magičnoj atmosferi dvoje talentovanih mladih muzičara, Emili Mišić i Ammar Bolukbasi.
Uz jasnu misiju, LoveLocal Baščaršija će osmišljavati inovativna događanja i aktivnosti s posebnim elementima lokalnog života, umjetnosti i kulture.
Za više informacija o aktivnostima LoveLocal Baščaršija – zapratite naloge na društvenim mrežama.
Molimao je lifestyle brend iz Sarajeva čiji su proizvodi mješavina street art estetike i minimalističkog dizajna. Ukorijenjen duboko u neovisnu kulturnu scenu i nadahnut Sarajevom, Molimao slavi sve oblike kreativnosti na svom putovanju. Molimao je nastao iz entuzijazma i želje za novom estetikom i energijom. Repetitor kao dio našeg vizuelnog identiteta za nas ne predstavlja samo simbol grada, već emituje i pozitivnu energiju i pruža priliku da svi vidimo Sarajevo, iz druge perspektive.
Zanatska tehnika savijanja metala pomoću kalupa je tradicija koju porodica Lisica njeguje i baštini više od šest decenija. Unikatne proizvode za interijere, rasvjetna tijela i nakit od bakra i mesinga, odlikuje bezvremenski dizajn kreiran s namjerom da svojim klasičnim duhom nadživi trendove.
Priča Magaze počinje, sada već davne, 1989. godine u centru sarajevske Baščaršije. Od samog početka je pokreće i inspiriše ljubav prema muzici i svemu što je lijepo, kao i želja i entuzijazam da se bogata domaća muzička baština što bolje sačuva i predstavi svijetu i koju s ponosom i s osmijehom nosimo kraj srca. Magazinu porodicu čine svi oni koji pronalaze inspiraciju i motivaciju za sebe i sebi drage ljude u stihovima Dine Merlina i kolekcijama proizvoda, te oni koji su u potrazi za lijepom muzikom i originalnim poklonima i suvenirima inspirisanim Sarajevom i Bosnom i Hercegovinom.
Bazerdžan je konceptna trgovina nastala u Sarajevu, osnovana sa svrhom očuvanja bogate bosanske baštine pružajući tržište jedinstvenim, tradicionalno inspirisanim, modernim i inovativnim proizvodima. Ostvarujući svoju misiju educiranja javnosti o lokalnoj tradiciji, historiji i kulturnom bogatstvu koje je nastajalo stoljećima, Bazerdžan se razvija ostvarujući potencijal lokalnih zanatlija, umjetnika i intelektualaca, kao i novih tehnologija.