Prvi put u Tiffany & Co. kampanji sretno zaljubljeni, istospolni par

Svjetska draguljarska kuća Tiffany & Co prva je napravila liberalni iskorak u svijet istospolnih brakova predstavivši marketinšku kampanja za proljeće 2015. godine pod nazivom Will You?.

 

Nova marketinška kampanja prvi put u svom postojanju uvrstila je i fotografiju istopolnog para. Kampanja je inspirirana idejom kako ljubav ne poznaje granice. Fotografije je radio modni fotograf Peter Lindberg i obuhvata sedam slika parova, a na jednoj se nalaze dva muškarca. Riječ je o stvarnom paru koji već dugi niz godina zajedno živi u New Yorku.

 

– U današnje vrijeme se mnogo toga promijenilo, a prava ljubav može da se desi više puta i u različitim oblicima, izjavila je glasnogovornica Linda Buckley.

 

Na drugim fotografijama predstavljeni su parovi sa djecom, čime kompanija odobrava rađanje vanbračne dece, dok ostale slike predstavljaju parove u različitim romantičnim situacijama.

 

will you 1 will you 2

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.