Prvi put u Tiffany & Co. kampanji sretno zaljubljeni, istospolni par

Svjetska draguljarska kuća Tiffany & Co prva je napravila liberalni iskorak u svijet istospolnih brakova predstavivši marketinšku kampanja za proljeće 2015. godine pod nazivom Will You?.

 

Nova marketinška kampanja prvi put u svom postojanju uvrstila je i fotografiju istopolnog para. Kampanja je inspirirana idejom kako ljubav ne poznaje granice. Fotografije je radio modni fotograf Peter Lindberg i obuhvata sedam slika parova, a na jednoj se nalaze dva muškarca. Riječ je o stvarnom paru koji već dugi niz godina zajedno živi u New Yorku.

 

– U današnje vrijeme se mnogo toga promijenilo, a prava ljubav može da se desi više puta i u različitim oblicima, izjavila je glasnogovornica Linda Buckley.

 

Na drugim fotografijama predstavljeni su parovi sa djecom, čime kompanija odobrava rađanje vanbračne dece, dok ostale slike predstavljaju parove u različitim romantičnim situacijama.

 

will you 1 will you 2

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Transparent DON’T LET THEM KILL US – novi vrijedni eksponat Historijskog muzeja