MIU MIU je najpopularniji modni brend na svijetu, opet!

Release Date
30/11/2023
foto
Miu Miu

Uzbudljivo treće tromjesečje 2023. godine donijelo je niz iznenađujućih rezultata u svijetu luksuzne mode, a najnoviji izvještaj The Lyst platforme otkriva sve detalje. Kako bi pratili uspjeh brenda i proizvoda, formula također uključuje statistike spominjanja na društvenim mrežama, aktivnosti i angažmana širom svijeta, tijekom razdoblja od tri mjeseca. S obzirom na aktivnosti više od 200 miliona korisnika, The Lyst Index je postao mjerilo uspjeha brendova, a rezultati su više nego intrigantni.

Na vrhu ljestvice najboljih brendova svijeta zasjeo je brend Miu Miu, koji je osvojio prvo mjesto u trećem kvartalu 2023. godine. Ovaj brend već je bio proglašen brendom godine za 2022, a sada bilježi još impresivniji rast od 16%. Njihov razigrani pristup modi privukao je pažnju širom svijeta, a saradnje s Churchom i New Balanceom samo su doprinijele popularnosti. Modna revija kojom su zatvorili Sedmicu mode u Parizu s Gigi Hadid, Troye Sivan i Cailee Spaeny ostavlja dojam da će Miu Miu i dalje dominirati među djevojkama mlađe generacije.

 

Online podaci potvrđuju privlačnost brenda drugu godinu zaredom: online pretraga za Miu Miu porasla je za 39% u četvrtom kvartalu. Među najpoželjnijim artiklima je renomirani kardigan od mohera, za koji je interesovanje poraslo od 12%, što potvrđuje uspjeh koji je Lyst prijavio u trećem kvartalu.

LOEWE zauzima drugo mjesto, dok se Prada, starija sestra Miu Miu, smjestila na treće. Ferragamo se istaknuo na 20. mjestu, potvrđujući pravac u kojem se brend razvija. Iza uspjeha brenda LOEWE uspjeha stoji tiha luksuzna estetika, jedna od najdominantnijih u protekloj godini.

Uzbudljive promjene vidljive su i među ostalim brendovima. Versace bilježi pad za jedno mjesto, dok Bottega Veneta, Saint Laurent i Moncler bilježe rast. Valentino se smjestio na osmo mjesto, iznad Jacquemusa koji se popeo za šest mjesta. Burberry zaokružuje listu top 10 brendova.

Pregled najpopularnijih proizvoda sezone otkriva da su Maison Margiela Tabi Swiper cipele osvojile prvo mjesto s impresivnim rastom popularnosti od 342%. Miu Miu kardigan vestica od kašmira zauzima drugo mjesto, dok se COS prošivena torba nametnula na trećem mjestu. Nike, Birkenstock Arizona, Tory Burch piercing mules i Loewe Puzzle tote slijede na listi, dok New Balance 550 nastavlja rast zahvaljujući Taylor Swift. Prada cipelice i sunčane naočale brenda Acne zaokružuju listu najtraženijih proizvoda.

Kad je riječ o poznatim ličnostima, uprkos nevjerovatnom porastu K-pop izvođača, Kendall Jenner je bila apsolutna zvijezda modnih pista, druga pozicija pripada A$AP Rockyju i Rihanni, modnom paru 2023. godine.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.