Alessandro Michele je novi kreativni direktor modne kuće Valentino

Release Date
28/03/2024
foto
@alessandro_michele

Modna kuća Valentino je potvrdila dolazak Alessandra Michelea na mjesto kreativnog direktora kuće mode sa sjedištem u Rimu, piše WWD. Naslijedio je Pierpaola Picciolija, koji je u petak napustio brend nakon 25 godina. Picciolijev odlazak, baš kao i koji dan ranije najavljen odlazak Driesa Van Notena, pokrenuo je brojne razgovore i nagađanja tko bi mogao sjesti na to izuzetno zanimljivo mjesto. Michele je napustio svoju ulogu kreativnog direktora Guccija u novembru 2022, a njegova prva kolekcija za Valentino bit će za proljeće 2025.

Michele se pridružio dizajnerskom studiju brenda Gucci 2002. nakon što je radio kao viši dizajner modnih dodataka u Fendiju. Imenovan je saradnikom tadašnje kreativne direktorice Fride Giannini 2011., a 2014. je preuzeo dodatnu odgovornost kreativnog direktora Richarda Ginorija, robne marke porculana koju je Gucci kupio 2013. Michele je službeno postavljen na Guccijevu glavnu kreativnu ulogu u januaru 2015., dva dana nakon što se prvi put naklonio na kraju muške revije brenda za jesen 2015. koju je promovirao tadašnji predsjednik i glavni izvršni direktor Marco Bizzarri.

Kad je početkom 2015. predstavio svoju prvu kolekciju za Gucci, za jesen zimu 2015./2016., nitko nije bio posebno oduševljen Alessandrom Micheleom. Vogueova kritičarka Nicole Phelps tada je napisala da njegov debi nije ni blizu uzbudljiv kao što bi bio slučaj da je posao dobio netko od dizajnera o kojima se šuškalo, a među kojima su bili Riccardo Tisci, Christopher Kane, Joseph Altuzarra i Tom Ford. Zaključila je također da je Micheleova kolekcija bila malo naivna i da joj je nedostajalo profinjenosti koja se kroz historiju veže za Gucci. Micheleova prva kolekcija za Gucci potpuno je promijenila stanje svijesti u svijetu mode u tom trenutku i pokazala mlađim dizajnerima pristup koji danas slijede mnogi njegovi kolege, a među kojima je svakako Jonathan Anderson, a to je sloboda.

Pierpaoli Piccioli se pridružio kući Valentino u julu 2016. godine. Svoju posljednju kolekciju za ovu modnu kuću, potpuno crnu kolekciju, predstavio je 2024. na Sedmici mode u Parizu.

U martu prošle godine Kering je otkrio da je kupio 30 posto udjela u Valentinu za 1,7 milijardi eura u gotovini kao dio šireg strateškog partnerstva s katarskim investicijskim fondom Mayhoola, koji kontrolira couture brend.

Kering ima opciju kupiti 100 posto kapitala Valentina do 2028., dok bi Mayhoola mogao postati dioničar Keringa. Očekuje se da će novi luksuzni partneri zajednički istražiti daljnje mogućnosti u skladu s njihovim strategijama, uključujući potencijalna ulaganja izvan mode.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.